Kızartma yapmanın püf noktası

2/18/2011


Geçenlerde Ayhan Sicimoğlu'nun programında bir ispanyol aşçı yemek yaparken süper bir pratik bilgi paylaştı. Hemen ertesi gün denedim ve gözlerime inanamadım. Kızartmaların hemen yumuşamaması ve ev partilerinde kürdanla, elle hiç bir şekilde alınıp soslanamayan ev yapımı mamalara çözüm: örneğin patlıcan kızartırken halka halka kesilmiş patlıcanları önce buzlu suya sonra una daldırıp kızgın yağa atınca cips gibi kızarıyor ve asla yumuşamıyor, içine de bir gram bile yağ almıyor. Bu bilgi benim hayatımı kurtardı. Belki blogunda paylaşmak istersin diye düşündüm.

Sevgiler,
Burcu

You Might Also Like

7 comments

  1. sudan çıkarınca kızgın yağa atmadan önce suyunu havluya çektirmek gerekmiyor mu? Sulu atılırsa kızgın yağ sıçratır?

    YanıtlaSil
  2. sulu sulu mu una batıracağız?..hamur topu gibi olmasın..

    YanıtlaSil
  3. patatesi yıkayıp bir iki kaşık una buluyorum çıtır çıtır oluyor ama buzlu su ve unu duymamıştım tşkler..

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,

    Ben de ilk önce sulu patlıcanları yağa atarken korktum ama, hiç problem olmadı. Sadece minik sıçramalar oldu.korkmadan yapabilirsiniz.


    sevgiler,
    Burcu

    YanıtlaSil
  5. bılgıler ıcın cok tesekkur ederız:)

    Blogumuzdakı cekılıse beklerız:)

    http://waysofgrace.blogspot.com/2011/09/gracein-sizleri-havalara-ucuracak.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...