♡ Tubiş'in Makyaj Malzemeleri ♡

1/10/2011

IMG_0515-1

Sık kullanılan tüm makyaj malzemeleri küçük bir 3'lü çekmecede gruplar halinde, fırçalar ise pembe bir teneke kutuda duruyor.

IMG_0517-1

PART 1: FIRÇALAR

1-Sigma face set ve göz fırçaları-kesinlikle çok kullanışlı,yumuşak ve güzeller

2-Avon fırçalar-yumuşak ama daha zayıf,seyrek dokulular

3-Elizabeth Arden göz fırçaları-çok sertler,tüm göze far sürmekten çok diplere yedirmeye yarıyor

4-Bobbi Brown allık fırçası-çantaya atılabilecek küçük,yumuşak bir fırça

5-Markası bilinmeyen kaş,seyahat allık ve ruj fırçaları

IMG_0525-1

PART 2: DUDAKLAR

1-Elizabeth Arden parlatıcı seti

2-Avon rujlar-biri kahverengimsi,diğeri pembemsi,sonuncusu da fuşya rengi çoookk yumuşak bir ruj

3-Elizabeth Arden kalıcı rujlar-pembemsi olan günlük kullanıma uygun,biri mavi alt tonlu pembe,diğeri de kabında kıpkırmızı gözüküyor ama sürünce vişnemsi duruyor

4-Pembe ve kahverengi tonlarında Elizabeth Arden kalemler-pek kullandığım söylenemez,tahminen hayatımın sonuna kadar idare eder

5-Scott Barnes patlıcan rengi likit ruj-gece için çok şık

6-2 farklı Avon bronze stick-yazlık kullanıma uygun

7-Avon gloss-günlük standart kullanımım

8-Avon ruj-meğer kendisi hayatımın nude tonuymuş

9-Gosh açık pembe parlatıcı-yazın hoş oluyo

10-Isa Dora pembe fırçalı gloss-kendisine hala alışmaya çalışıyorum

11-Nivea parlatıcı-böyle az önce şeker yemişsin gibi duruyor

12-Clinique parlatıcı-şeffaf ve minicik

IMG_0518-1

PART 3: GÖZLER

1-Avon gri parlak likit far-rengi hoş ve parlak ama uzun sürede göz üzerinde birikiyor

2-Clinique rimel-çok yumuşak ama bana pek yakışmadı

Christian Dior extase rimel- e bay den almıştım,muhtemelen sahte.Ama şu sıralar gördüğüm en güzel rimel!

3-Avon liner-maalesef tam siyah değil,yeterince vurgu yapmıyor

4-Avon çift taraflı göz kalemi-metalik gri ve beyaz

5-Scott Barnes kahverengi göz kalemi-çikolata rengi ve yumuşacık!

6-Loreal göz kalemi-koyu siyah değil maalesef ve akıyor

7-Elizabeth Arden göz kalemleri-güzel bir siyah,azıcık sert ama pek akma yapmıyor.Diğeri de acımsı kahve,kaş kalemi görevi görüyor

8-Avon kahverengi kaş kalemi-kullanılması imkansız,kızılımsı kahve

9-Avon kahverengi göz kalemi-güzel ama akıyor

10-Bir markası bile olmayan metalik yeşil göz kalemi-minimum 20 yıllık!! Tamam biliyorum atmam gerekiyor ama hayatım boyunca bu kadar pigmentli bir kalem daha bulamadım henüz

11-Mac göz kalemi-çok siyah değil ama kesinlikle akmıyor ve benim kadar alerjik bir bünyeyi bile rahatsız etmiyor,her gün kullandığım kalem!

12-Füme,markası bile kalmamış kalem-kaş kalemi olarak her gün görevini başarıyla ifşa ediyor.

13-Avon smokey eyes göz farı paleti-renkler grup olarak çok hoş ama biraz göz üstünde toplanıyor.

15-Avon krem farlar-genelde baz gibi kullanıyorum

16-Nivea krem far-çookk yanar-dönerli

17-Loreal farlar-ben çok severek kullanıyorum.özellikle renk değiştirmelerine bayılıyorum!

18-Max factor far-her gün kaş altı ve göz kapağımda altlık olarak bayıla bayıla kullandığım bir far!

19-Urban decay gri far-çok pigmentli ve mat,dolayısıyla karıştırılması zor

20-Köpük far baz

21-Avon pigmentler-lila ve teal renklerinde,seviyorum kendilerini

22-Pigmentler-ortadaki Mac’ten, diğerlerini hatırlamıyorum. Kuruyken kullanmak zor, kesinlikle çok fazla dökülüyor.Islak halinde de diğer tonlarla çok karışamıyor ve ciltte pek doğal durmuyor.

IMG_0521-1

PART 4 :CİLT

1-Avon allık-resmen kiremit rengi! Ama sanırım yazın ben de zenci oluyorum ki güzel duruyor

2-Avon bronzlaştırıcı toplar-her renge,daha çok güneş tonlarına yakın

3-Elite-altın rengi yazlık aydınlatıcı

4-Laura mercier renkli krem-kuru cildimi yağlandırmadan nemlendiriyor.kapatıcılığı zayıf ama zaten benim de renk tonlarımın düzenlenmesine ihtiyacım var sadece.Muhteşem!!!!!!!

5-Mac studio fix fondoten-rengi bana biraz koyu,dokusu da kuru geldi.ee yokki burada da bir Mac! Yazın cildim yağlanınca ve rengim koyulaşınca kullanılabilir,şimdilik sadece kontur yapmaya yarıyor

6-Laura mercier kapatıcı-gözaltlarıma her gün kullanıyorum.İncecik yapısı var ve topaklanmıyor.Cilde uygulanan kısmı da var ama kullanımı zor geldi.

7-Mac allık peaachkeen-alır almaz düşürüp sonra da absolut ile preslediğim için yüzeyi biraz baloncuklu ve votka kokuyor ama rengi fena değil.Dikkatli kullanmak lazım,yoksa pancara dönülebiliyor beyaz tende,çok da kalmıyor ciltte.

8-Bobbi Brown shimmer brick,rose-buna kim allık demiş çok merak ettim.Çookk güzel bir ürün,ama açık pembe tonlarında parlatıcı olarak..ciltte pek belli olmuyor

9-Mineralogics –aydınlatıcı pudra

10-Elizabeth Arden-tüm yüz ve vücutta kullanılabilecek için hafif simli pudra

11-Max factor sample-tonunu bilmiyorum ama muhteşem bir şeftalimsi pembe,aydınlatıcılı ve kalıcı.Bulabilirsem gene alırım.

IMG_0528-1

VE SON :

Makyaj malzemesi değiller ama yanımdan hiç ayırmadığım ve fena halde tavsiye edebileceğim iki ürün:

Secret deo stick: Türkiye’nin en sıcak ilinde görevini başarıyla gerçekleştiren vanilyalı bir ürün,ama sanırım burada satılmıyor.

Twins-Azzaro parfüm: çok tatlı pudramsı,sabunumsu, duyan herkesin etkilendiği olağanüstü bir koku. Ama o kadar hafif ki insanlar parfüm koktuğunuzu anlamıyorlar. İyi yanıysa, erkekler ya da alerjisi olanlar bile kullanabiliyor ve çok bereketli.

Bense bu parfümün kremi çıksın, vücut kremi olsun, oda spreyi ve çamaşır yumuşatıcı olarak kullanılsın, her yer sürekli ama sürekli bundan koksun istiyorum! Sanırım ömrümün sonuna kadar bu parfümden günlük çantamda taşımak zorunda kalacağım.

You Might Also Like

2 comments

  1. bu makyaj tanitim yazilarini cok seviyorum ))

    YanıtlaSil
  2. yaa istanbuldaysan eğer :) bu küçük çekmeceden bende arıyorum nerden aldın acaba. bizim burdaki ucuzcularda yok.. sizinki nereden acaba

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...