Lovely Shoes ayakkabı {SATILDI}

1/11/2011


Evet satıyorum! Pırıl pırıl geldiği gibi taban koruyucu ile duruyor şu an... Çok beğenerek almıştım ve benim ayağıma büyük geldi:(

Belki benim gibi severek giyecek biri çıkar aranızdan diye buraya da koymaya karar verdim..

Topuğu yüksek olmasına rağmen platformlu olduğu için oldukça rahat ve içi de leoparlı polar astarlı,böyle şık bir ayakkabı için oldukça sıcak yani... Tabanı da kırmızı:)


No:38 (Ölçü olsun diye şunu söyleyebilirim bana bir numara kadar büyük geldi ve ben nine west'de 6,5 giyiyorum zaranın 37leri falan oluyor bana yani 7,5 ve ya 8 giyenler için ideal olacaktır...)

BEN 50 TL' DEN SATACAĞIM BU AYAKKABIMI ÇÜNKÜ BEN DE TOPLU ALIŞVERİŞ DE YAPSAM MALİYETİ BU FİYATA GELDİ DİYEBİLİRİM...

Daha fazla fotograf ve bilgi icin TIK TIK

Iletisim : kmmsatiyor@gmail.com

You Might Also Like

3 comments

  1. merhaba, ben de lovely shoesdan ayakkabı almayı düşünüyorum da, sizin sözünü ettiginiz china size mi? acaba europe numarasını baz alıp chinada karşılık geleni mi almalıyız yoksa direk kendi numaramızı mı sipariş etmeliyiz? :( yardmcı olursanız sevinirimm

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...