Koltuk Altı Kararması

1/07/2011


Merhaba sevgili blog sahibesi!

Ben "okuyuculardan gelen" kısmına bir soru yöneltmek istedim ama umarım doğru yolu izliyorumdur :)

Benim yaşadığım sıkıntı şu; çocukken pamuk gibi olan koltukaltımda ergenlik döneminde yapılan ağdalar mı neden oldu bilmiyorum ama hoşuma gitmeyen kararma gibi bir sorun var. Yani tüylerden temizlendiğimde dahi o bembeyaz pamuksu koltukaltı görüntümü bulamıyorum. Bu durum beni çok zorluyor :(( özellikle koltukaltını açıkta bırakan kıyafetler giyeceğim zaman çok utanıyorum. Gerçekten işe yarayan bir öneri, püf nokta gibi bir çare sunabilecek olan varsa minnettar olurum. şimdiden teşekkür ederim.

Ipek

You Might Also Like

6 comments

  1. Kullanmadım ama Starwhite diye bir ürün gördüm belki işinize yarar.
    http://www.starwhitekrem.com/?ref=Faceb

    YanıtlaSil
  2. bir arkadaşım aynı sorundan muzdaripti.. koltuk altı lazer epilasyon koyu görüntüyü yok etti.
    tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  3. lazer epilasyonu şiddetle tavsiye ediyorum.ancak mutlaka dr. a yaptırın güzellik merkezlerindeki uygulamalar bazen bilinçsizce olabiliyor.

    YanıtlaSil
  4. 1 tatlı kaşıgı pirinç unu
    1 yemek kaşıgı yogurt
    1 tatlı kaşıgı sirke

    yukarıdaki malzemelri iyice karıştırın ve temiz koltuk atına sürün

    15 dakika bu akrışımı koltuk altında bekletmek yeterli
    ovalayarak çıkartın
    ılık su ile yıkayın
    yukarıdaki şlemden sonra koltuk altına limon suyu sürülecek kuruması beklenecek ardından talk pudrası sürülecek
    bu işlemi haftada 2 kez yapmak yeterli

    suna dumankayanın tarifidir

    YanıtlaSil
  5. kesinlikle lazer, kesin çözüm!

    YanıtlaSil
  6. koltuk altınızı ağdayla temizledikten sonra liman sürün ve biraz masaj yapın biraz yanacaktır ama o yanma demek limonun kıl köklerini yakması demektir ben denedim tavsiye ederim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...