Turkuaz'ın çantasındakiler

12/13/2010

DSCF5042
DSCF5043

1.cüzdanım
2.antibakteriyel sabunum
3.apranax ağrı kesici(büyük şehirlerde insan ihtiyaç duyuyor)
4.dudak koruyucum
5.naneli şekerim(starbucks)
6.dudak parlatıcım
7.aynam
8.mendilim
9.ıslak mendilim (kavun kokulu bayılıyorum şekerli sakız ve çikolatalı olanları da var )
10.not defterim ve kalemim
11.ipod touch(yanımdan ayıramıyorum olmazsa olmazım)
12.anahtarlığım
13.victorinox çakım
14.el kremim özellikle kış aylarında çok gerekli canım arkadaşım hediye etti :9
15.tokalarım
16.cep telefonum (kılıfını kendim yaptım dıy örneğidir kendisi)
17.anneaannemin hediyesi parfüm şişesi kılıfına bayılıyorum çok özel bir hediye benim için )

You Might Also Like

4 comments

  1. uzun zamandır göremiyorduk çanta sobesini, iyi oldu:)

    YanıtlaSil
  2. benim içinde ilk ama çok sevdim canım:)

    YanıtlaSil
  3. Parfümünü çok merak ettim adı markası kokusu nasıl acaba?

    YanıtlaSil
  4. aslında içinde minik bir cam şişenin içinde adını bilmediğim mükemmel bi koku vardı.zaten yurtdışından gelmiş bir ürün yıllar öncesinden o yüzden devamını bulamadm.ama o bitince kendi parfümümü koydum içine o da avon'un surrender parfümü..tam bir kış kokusu

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...