Aylin'in Makyaj Masası

12/29/2010

Ben Aylin, önceden blogunuzda çantamın içini paylaştım, şimdi de makyaj malzemeleri, cilt ürünlerimi ve ojelerimi paylaşmak istedim :) Hiç üşenmedim kalktım yaptım :) Umarım beğenilir..

Aylin2091

Rujlar: Ceşit çeşit rujum var ama genelde pembe ve kırmızıya yakın tonlar favorim. Marka olarakta gördüklerinizin arasında bolca Avon var. Arada bir iki tane Flormar ve Golden Rose var.. Öneri olarak Avon'un kaliteli olanlarını daha doğrusu ucuz olmayanlarını söyleyebilirim. Color trend serisini sevmiyorum, kullanmak istemiyorum ama annem ve ablam kullanıyor. Bence kokuları berbat ayrıca çok sert rujlar kendileri.. O yüzden pahalı ve yumuşak olanları seçin :) Pahalıdan kastımda taş çatlasa 20-25 lira :)

Aylin2100

Sıvı rujlar: soldan sağa doğru.. ilki Avonun dolgunlaştıran fırça ruju arkasından çevrilerek açılıyo. biraz dolgunlaştırdığı kabul edilebilir..

ikincisi collezione mağazasından aldığım muzlu kokusuna hayran olduğum parlatıcı. Ben parlatıcı pek sevmem aslında yapış yapış gelirler bana özellikle bu; ama yinede parlaklığı ve dolgunluğu iyi. artık satılmıyorda olabilir.

üçüncüsü maybelline adı üstüne shiny.licious : yaniii çok lezzetliiii :) ayrıca rengi bana göre muhteşem. öle ağırlık hissi veren bir parlatıcı değil. en çok bunu seviyorum.

dördüncüsü bulgari dudak koruyucusu. renksiz kokusuz bir şey pek kullanmıyorum :)

beşinciside bulgari dudak balmı muhteşem kokulu parfüm gibi yani. çokta güzel parlatıyor. memnun muyum eveeet :)

altıncısı tarocco portakallı dudak koruyucu. buda çok süper şeker kokar severim kendisini ve çok iyi bakım yapar bunuda belirteyim :)

yedincisi önemsiz dudak balmı anlatmayalım :) nerdeyse hiç kullanmam işlevsiz birşey :D

en sağdaki meşhur L'occitane marka bir dudak koruyucu. fresh bir kokusu var renksiz. ve bu da çok iyi bakım yapıyor


Farlar: ikisi avon. arkadakide flormar.. 3ünden de çok memnunum. daha da Avon;dan siparişim var gelmedi o da çok güzelll :)

Aylin2112

Kapatıcılar, fondötenler...: Flormar ürünlerinden çok fazla memnunum kendi fırçalarını kullanıyorum. çok kalıcı doğal ve yüzde ağırlık yapmıyor. Aralarında avon köpük ve likit fondötenim var. pek işe yaradıklarını söyleyemem. top allık güzel fakat nereden bilmiyorum...

Aylin2114

Rimeller, kalemler, kalem farlar: clinique rimelleri süperrrr.. oriflame güzel ama kurudu neredeyse bende fırçasını kirpikleri tek tek iyi ayırdığı için arada kullanıyorum.

gümüş simli olan eyeliner avondan güzel bir ürün.

orada sağ üst köşedeki avon far, farklı bir ürün uzun süredir kullanmıyorum ama idare eder.

birde avon allık fırçam var çok fazla yumuşak idare eder. pek fırça ihtiyacı duymuyorum zaten..
diğerleride göz kalemlerim emily ve golden rose markayı seviyorum akmıyorlar ve yumuşak uçlular..

birdeeee iki adet avon kalem farım var renklerini seviyorum çok çok memnunum ( onlar birleşikti ablam ayrı ayrı taşımak için kırmış :D )

Aylin2120

cilt bakım ürünleri: soldan sağa...

avon şaç şekli koruyucu köpük. bence çok iyi kokusu süper yapısıda sağlıklı memnunuz yani :)
yine avon saç uçları iççin kırık tamir edicisi :) bence muhteşem bi ürün harap olan saç uçlarıma gece yatmadan önce uyguluyorum. harika muhteşem ötesi gerçekten iki gün kullansam bile uçları %70 iyileşiyo.. sadece ele bulaşınca yıkansada zor çıkan bir ürün bende eldivenle uyguluyorum. ama kesinlikle öneririm...

oriflame yüz toniği ballı ve sütlü. pek kullanmıyorum ama iyi olduğuna kanaat getiriceğimi sanmıyorum..

avon yüz maskesi ablam kullanıyor. düzenli kullanımda bir işe yarar heralde. :)

farkındaysanız bakım ürünlerinin sayısı bende çok azdır çünkü ben öyle herşeyi cildime kullanamıyorum. yani korkuyorum.. hassas bir cildim yoktur ama öyle bir siyah nokta meselesiyle bütün markaları denemem. birde zaten böyle şeyleri düzenli kullanamamak gibi süper bi huyum vardır :)

avon yağlı ciltler için matlaştırıcı tonik. düzenli kullanabildiğim zamanlar etkisini çok iyi gördüm. memnun kaldım önerebilirim.

avon care vücut losyonu. bir keresinde kollarımda kuruluk vardı. iki hafta her gece düzenli kullandım ve nem seviyesini kalıcı bir şekilde dengeledi bence çok iyi.. genellikle böyle şeyleri ablam tüketiyor.

avon skin so soft. sıkılaştırıcı krem. kullanıpta hiç bir etkisini göremediğim zımbırtı :) :)

Aylin2124

Aylin2129

Aylin2131

Aylin2135

Ojeler: son olarak golden rose, flormar, alix avien ve çeşitli markalardan ojelerim var. son fotodaki claire's şu aralar en sık kullandığım.. memnun olmadığım bir ojeyi sorarsanız açık açık golden rose ojelerden nefret ediyorum :) çünküüüüüüüü fırçaları kısaaa ve tek kat aynı şişedeki rengi vermiyor.

Hepinize kucak dolusu sevgiler. şık ve bakımlı günler dilerim :))))

Aylin

You Might Also Like

5 comments

  1. Avonun saç uçları için yeşil kapaklı olanı artık yokmu varsa tam adını yazabilirmisiniz :) teşekkürler şimdiden.

    YanıtlaSil
  2. adı advance techniques.. kırık saç uçları için onarıcı ve besleyici serum olarak geçiyor. hala varmı tam emin değilim ama olursa kampanyayı bekleyin 7 küsür liraya düşüyor. ben en son büyük mavi bir şişede gördüm fakat o losyondu işe yararmı bilmiyorum. oda saç uçlarını onarıcı olarak satılıyor. sanırım bu serum olduğu için hızlı etki gösteriyor.

    YanıtlaSil
  3. Tarocco lip balm'ı nereden bulabiliriz acaba? )internet dışında)

    YanıtlaSil
  4. geç bir cevap oldu ama tarocco uçak seyahatlerinde relax set çantalarında çıkıyor.türk hava yolları veriyor. normalde yurdışında üretiliyor. yurtdışından ancak internet üzerinden sipariş verebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  5. slm uzun bı aradan sonra yazılan bı yorum olcak :D kirpik kıvırma aletının belırlı bı markası warmı :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...