Seda'nin Bakım Ürünleri

10/29/2010

Görüntü020

Merhaba, Ben Seda. 16 yaşındayım. Blogunu takip ediyorum. Gerçekten başarılı bir blog sahibesisin. Ben de zamandır kozmetik ürünlerimin fotoğrafını çekip yollamak istiyordum. Bu güne nasipmiş demek ki. Şimdilik sadece bakım ürünlerim var. İnşallah makyaj malzemelerimi ve parfümlerimi de yollarım ilerde.

1-Komili Bebek Yağı: İlk sürdüğünüzde yağlı gibi geliyor ama yatmadan önce banyo yapıp sürdüğünüzde yumuşacık oluyorsunuz. Durduk yere kolunuzu falan okşamaya başlıyorsunuz. :D Ayrıca çok kullandım ve gördüğünüz üzere şişenin dibine vurdum. :D

2-Nivea Creme Peeling: İnternetten almıştım. Bacaklarımdaki batıklar içindi. Yumuşatıyor ama başka bi faydasını görmedim.

3-Tatlı Badem Yağı: Badem Yağının faydasını senin blogundan okumuştum Banu ablacım. :D Gidip hemen aldım. Denedim. Gerçekten faydalı. İki kirpiğinize de eşit derecede sürün. Benim gibi sol kirpikleriniz daha uzun olmasın. Kaşlarıma da kullandım hatta. Belirgin kaşlarım oldu çok mutluyum.

4-Nivea Bebek Pudrası: Ten rengim sarıyla beyaz arası bişi olduğu için fondöten yerine kullandım bi aralar.

5-Loreal Göz ve Dudak Makyaj Temizleyicisi: Hem nemlendiriyor hem temizliyor. Çok nadir makyaj yaparım. Okula makyaj kırıntılarıyla gitmek istemem. Gerçekten beğendiğim bir ürün.

Görüntü021

6-Avon Skin So Soft deodorant: Tüy azaltıcı özelliği var kendisinin. Gerçekten işe yarıyor bu konuda, ama boyadığı tişörtlerimi düşününce sakın almayın diyorum.

7-Clean&Clear Temizleyici: Gözenekleriniz nefes alıyormuş gibi hissediyorsunuz. Ama o kadar abartılacak bir özelliği yok bence.

8-Nivea Visage Young Tonik: Her gün kullanıyorum. Cilt tonunu düzeltiyor.

9-Nivea pearl&beauty deodorant: Avon’dan sonra iyi geldi. Kokusu parfümümle birleşince harika oluyor. Leke falan da yok. Gayet de işini yapıyor. Öneririm.

10-Nivea Visage Young Peeling Jeli: Bitsin diye uğraşıyorum. Beğendiğimi söyleyemeyeceğim.


Görüntü022

11- (Bu fotoğrafta fark etmeden Best Of Seda yapmışım. :D :D) OLAY Yüz Yıkama Jeli: Çok beğendiğim bir ürün. Düzenli kullanımda süper ötesi sonuçlar.

12- Loreal Pure Zone Arındırıcı Jel: Sivilcelerim çıktığında 2-3 gün uyguluyorum sivilceler geçiyor. Artık biz de düzenli uygulasam sivilcem kalmaz heralde.

13- Garnier 3’ü Bir Arada: Siyah noktalar için almıştım. Yeni ürünler aldığım için epeydir kullanmıyordum. Aklıma geldi sayende, tekrar bi kullanıyım. :D

Bu arada siyah noktalar için kesin bi çözüm bulan var mı? Naapsak geçer bu sinir şeyler?

Sevgiler,
Seda

You Might Also Like

0 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...