24 Eylül 2010 Cuma

Tüy sarartıcı krem kullananlar var mı?

Bsesu-tuy-sarartici-krem

Banu ablacım bloğunu uzun zamandır zevkle takip ediyorum. Bu yüz bölgesindeki tüyler için yazı yayınlarsan sevinirim. Bu tüy sarartıcı kremler zararlı mı? Ben bi ara Sesu'nunkini kullandım ama sanki tüyleri uzatıyor ve yapay duruyor. Sally Hansen'in tüy sarartıcı kremleri için iyi diyorlar ama emin olamıyorum. Yüz bölgesi için ağda bir kere yapınca devamlı almak gerekiyor. Zaten benim çok değil ama gözüme batıyor. Bu Sally Hansen kremini kullananlar var mı? Etkiliyse alıcam ama Sesu'nunki gibi olmasından korkuyorum. Çünkü koluma yaptım ama dediğim gibi çok yapay duruyor. Şimdiden teşekkür ederim :)

Büşra

4 yorum:

hazal dedi ki...

merhaba büşra,
ben de bir dönem tüy sarartıcı krem kullanmıştım. bir kaç kullanımdan sonra tüylerin daha uzun ve sık çıktığını farkettim.zaten hiç kimse bu ürünleri tavsiye etmiyor.
benim de yüz bölgemde hormonal bozukluktan dolayı tüylenme var ve ben sir ağda ile baya bi azalttım fakat haftada 1 yapmak gerekiyor.ama kesin bir çözüm arıyorsan ve sabrederim diyorsan lazer epilasyonu öneririm. hoşçakal

Adsız dedi ki...

Merhaba bu$ra... Ben uzun sure sesu tuy sarartici kullandim ve yuzumdeki tuyler uzadi ve renkleri koyula$ip sertle$tiler. Sonrasinda sir agdayla aldirmam gerekecek kadr kotu gorunmeye ba$ladilar ozellikle cene bolgem. Sir agdada cozum olmadi ve bu gun ilk lazer seansini aldim. Tuy sarartici kremler tuylerini resmen besliyor :) ve kacinilmaz son lazer epilasyona ba$vurmak zorunda kaliyorsun. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Tuylerin rahatsiz edici degilse hic kullanma derim. Sevgiler... Emel

nothing dedi ki...

bir arkadasım kullanıyor sally hansen o cok memnun ama ben bizzat denemedim

Büşra dedi ki...

Yorumlar için çok teşekkürler. Evet sesu baya bir uzatıyor tüyleri. Bende memnun değilim zaten :). Sally Hansen'i bir ara düşündüm ama hala kararsızım. Aslında çok da değiller ama öle mi kalsa acaba :)