MAC kozmetik ürünleri nerede satılıyor?

9/24/2010

mackozmetik

Benim sizlere bir sorum olacak.

-Mac- makyaj ürünlerini görürdüm şimdiye dek ama hiç okadar inceleme imkanı bulamadım ve o markanın hiçbir ürününü kullanmadım şimdiye dek.

Ama bu akşam o markaya dair bir çok övgüyle karşılaştım,

- güzel hissetmek mac-tan geçer,
- makyaj ürünleri mac ' tır .. gibi şeyler söylenmişti marka için.

Ben de bir ruj rengini oldukça çok beğendim, makyaj ürün ve markalarıylaya da yeni bir tanışıklığım olduğundan mac ürünlerinin Istanbul içerisinde nerede satıldığından bihaberim.

Beni bilgilendirebilirmisiniz acaba.

Gamze

You Might Also Like

9 comments

  1. gamze güzel bir ilk deneyim yaşamak için taksim galatasaray lisesinin karşı sırasında yer alan mac proya gidip rıfat'ı bulmanı öneririm hatta devamlı mağazada olmuyor önce mağazayı arayıp orda olduğu saatleri öğrenerek git emin ol pişman olmayacaksın hem çok şeker hem de çok ilgilidir
    mac ilk başlayanlar için zor bir marka çünkü çok fazla ürün var ve gözün korkmasın diye en iyi mua'ya gitmekte fayda var
    bunun dışında istinyepark, nişantaşı, akmerkez, capacity, şaşkınbakkal ve palladiumda da mağazalar var

    YanıtlaSil
  2. MAC ürünleri sadece MAC mağazalarında satılıyor. İstanbul'da Taksim, Nişantaşı, Bağdat Caddesi, İstinye Park, Akmerkez, Capacity, Ataköy Plus ve Palladium'da mağazası var.

    YanıtlaSil
  3. beyoğlu istiklal caddesi ve bakırköy capacity alışveriş merkezinde vardı mağazası.

    YanıtlaSil
  4. Algıda seçicilik bu olsa gerek.
    Markayı bilmediğimden ve tanımadığımdan görmemişim bile şimdiye dek.
    İlk işim capacity nin yolunu tutmak olacak.
    İlginizden ötürü hepinize teşekkür ediyorum.

    Gamze

    YanıtlaSil
  5. Eskisehrde nerde satlyr

    YanıtlaSil
  6. taksit yapıyolar mı=)

    YanıtlaSil
  7. Türkiye ye online satış yapan bir site den alıyorum ben kozmetikspot.com sadece mac ürünleri satıyor ve çokta uygun fiyatları

    YanıtlaSil
  8. mac ucuz değildir
    mac internet uzerinden satış yapmaz
    sadece magazalarda satış yapar
    alışveriş yaptığüıız site sahtedir..
    mac rujlarıfondotenleri 100e yakınken bu sitede 20 tl. lutfen sahte olduklarını bilerek alın...aldığıonız urunler kalitede sıfırdır. mac dünya sahnelerinde kullanılan urundür..

    YanıtlaSil
  9. kozmetik güzellik ben bu siteye giremiyorum

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...