Ilke'nin Cicileri

9/26/2010

16 yasindaki tatli okuyucum Ilke makyaj malzemelerini bizimle paylasmak istemis. Tesekkurler Ilke'cim. Sizde kozmetik urunlerinizin ya da yaptiginiz alisverislerin fotografini cekip salincaktaikikisi@gmail.com'a gonderin, burada yayinlansin!

Picture 1

Supermate Lipglosslar { Flormar }:

• Rengini çok beğenerek almıştım, ama sürünce çok koyu bir renk oluyor. Dışarı çıkarken sürmek istediğimde, sürdükten sonra dudağımı ıslak mendille 3 kez hafifçe silmek zorunda kalıyorum, ancak böyle normal bir renk alabiliyor

• Resimde çıkmamış ama gerçekten çok parıltılı. Hafifçe sürmekte yarar var

• 1. Lipgloss’un açık rengi. Ama aynı şekilde onunda yoğun bir rengi var.

PS: Fiyatları 11 TL. Ama ben allık aldığım için promosyon olarak bedavaya gelmişlerdi

Picture 2

Lipstickler:

• She Baby Lips: Boyları küçük olduğu için taşımak kolay oluyor. Şeftali tonlarındaki parlatıcılarına bayılıyorum. Hediye geldiği için fiyatlarını bilmiyorum.

• Clarie’s Kurabiye Şeklinde Parlatıcı: İçinde hem açık pembe, hem de koyu pembe parlatıcı seçeneği var. Bu tür parlartıcıları parmağınla sürmek zorunda olduğun için pek tercih etmiyorum. Ama yinede öneririm. Fiyatı 5 TL


Picture 3

Rujlar:

• Vepa Kırmızı Ruj: Güzel bir tonu var. Fiyatını hatırlamıyorum.

• Pastel Pembe Ruj: Rengi çok güzel. Üzerine renksiz parlatıcıyla güzel duruyor. Fiyatı 5 TL.

• Rubens Parıltılı Pembe Ruj: Bunuda severek almıştım. Fiyatı 8 TL.

Picture 4

Göz Kalemleri:

• Davis Kahverengi Göz Kalemi: Rengini belli etmediği için memnun kalmadım.

• Flormar Kahverengi Göz Kalemi: Çok memnun kaldım. Fiyatıda oldukça ucuz. 2 TL.

• Flormar Siyah Göz Kalemi: Bundan da aynı şekilde memnun kaldım. Fiyatı yukaridakiyle aynı.

• Alix Avien Gümüş Göz kalemi: Simli bir kalem olduğu için ayrı bir sevdim Hediye geldiği için fiyatını bilmiyorum.

Picture 5

Rimeller:

• Markasız Sürme benzeri bir şey. Seviyorum diyebilirim.

• Flormar Lash Lift Rimel: Hiç memnun kalmadım. Kirpiğin üzerinde topaklar halinde kalıyor ve hiç kıvırmıyor.

• Mally Volumizing Mascara: Çok memnunum. Kirpikleri fazlasıyla kıvırıyor ve topaklanma yapmıyor. Hediye olduğu için fiyatını bilmiyorum.

Picture 6


Diğer:


• Rosense Gül Suyu: Her sabah akşam yüzümü bu ürünle siliyorum. Cildimi rahatlatıyor. Fiyatı sanırım 10 TL.

• Pur Desir de Pıvoıne: Cildiniz mi kurudu? Hiçbir krem bundan daha iyi nemlendiremez Bacaklarım çok kuruydu, Nivea bende işe yaramadı. Bunu denedim. Anında sonuç verdi.

• Grasse Vanille Caramel: Karamel ve vanilya kokularına bayılıyorum

• Calvin Klein Escape: Çiçeksi bir kokusu var. Yaz parfümüm.

Picture 7

Diğer {2}:

• VOV Sim: Göz makyajı için ideal.

• Elizabeth Arden Lip Gloss: Sevdiğim bir ürün.

• Flormar Allık: Yine sevdiğim bir ürün. Fiyatı 6 TL.

• Allık Fırçası: Böyle fırçalara bayılıyorum Fiyatı 5 TL.

• Altın Renginde Sim: Yine göz makyajı için ideal olan bir ürün.

• Guerlain Kapatıcı: Biliyorum genç kızlarda sevmiyorsunuz ama göz altım çok mor ve damarlarım belli oluyor. Bu işe yarıyor en azından.

You Might Also Like

5 comments

  1. makyajımı temizledikten sonra ben de gül suyuyla temizliyorum yüzümü, cildimin rahatladığını hissediyorum temizledikten sonra :)

    YanıtlaSil
  2. Gul suyu pek cok kisiden duydum, bende denemek istiyorum.

    YanıtlaSil
  3. she mini glossların çok tatlıymış :)

    YanıtlaSil
  4. uzun zamandan beri böyle bi yazı görmemiştik
    özlemişim..

    gül suyunu bende kullanıyorum cilde sağlıklı bi görünüm veriyor

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...