Öğretmen Nasıl Giyinmeli?

8/12/2011

Sevgili Banu,

İsmim Nuray. Bu maili sana .....'dan atıyorum. Resmi takipçin değilim ama bir yıldan fazla bir süredir blogunu takip ediyorum ve çok beğeniyorum. Bir kadının ihtiyacı olabilecek herşey var diye düşünüyorum. Sana bir sorum olacak. Sezon sonu indiriminden en iyi şekilde nasıl faydalanırım? Demek istediğim alacaklarım tamamen yazlık mı olmalı yoksa sonbaharda da giyilecek parçalar mı olmalı? Mesela ayakkabı açık sandalet mi olmalı yoksa klasik önü kapalı bir model mi olmalı? Ne tür parçalar alırsam sonbahar trendlerine de uygun olur? Blogunda buna yer verirsen mutlu olurum.

Ayrıca bir konuda daha yardımcı olursan sevinirim. Ben ....... öğretmeniyim ve devlete bağlı bir ilköğretim okulunda çalışıyorum. Ama işe giderken klasik öğretmen kıyafetleri giymekten bıktım. Biraz tarz birşeyler giyme konusunda bana yardım edermisin. Yalnız Kıyafet Yönetmeliğine uygun olmalı, yani çok dar olmamalı, pantalonlarda ütü izi olmalı, çok açık olmamalı. Gerçi sağ olsun müdürümüz kıyafet konusunda çok katı değil ama yine de kıyafetimden dolayı laf yemek istemem. 1 Eylülde biz iş başı yapıyoruz ve bu yıl okulun en cool öğretmenlerinden biri olmak istiyorum.

şimdiden teşekkür ederim.

Nuray

You Might Also Like

1 comments

  1. Ben de öğretmenim ve giyim konusunun cılkını çıkardım :) bir defa kumaş pantolon ara sıra, canım hanım hanımcık olmak isterse giyiyorum. Çoğunlukla keten pantolon tercih ediyorum. Mango'nun ve Twist'in keten pantolonları topuklu ayakkabı ile de güzel oluyor, babet ya da spor ayakkabı ile de. paçaları ne dar ne çok bol. Özellikle twist olanlar diz izi de yapmıyor. Geçtiğimiz yıl uzun hırkalar ve değişik renklerde şallar aldım daha çok ve en çok da bunları kullandım. Hatta bu yıl ki Zara indiriminde hırkalarda % 50 vardı ve yine aldım kış için. kalın, yün örgü, ince, uzun kol, kısa kol vs. Hırkamı giydim, içine genellikle beyaz sıfır yaka basic tshirt, doladım boynuma şalımı (banu şal bağlama şekilleri yazmıştı), altıma da genellikle spor ayakkabı, babet, converse giyiyorum. Canım ne renk giymek isterse. Bir de postacı çanta tabii ki :) Hırka üzeri ince kemer de kesinlikle farklı duruyor. Ben ilk kullandığımda garipsemişti okuldakiler ama sonra alıştılar ve kemerlerimi nereden aldığımı sormaya başladılar.
    Bir de hırkaları uzun kolyelerle de kullanabilirsin, şal sevmiyorsan.
    Etek de çok kurtarıcı, özellikle kışın. Yine fazla klasik olmayan kışlık etekler var. Balıkçı yaka kazaklarla falan güzel oluyor. Altına da sıfır taban çizme, renkli çoraplar, babet.
    Gömlek, kumaş pantolon, takım vs. sevmiyorum.
    İşte böyle..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...