Makyaj masamın üzerindekiler {Dilara}

8/05/2010

1
2
3
6
9

Ben Dilara, blogunu yeni keşfettim ve ilgiyle takip ediyorum. Okuyuculardan Gelenler köşesinde okuyucuların kozmetik ürünlerinin deşifre edildiğini görünce benimkileri de paylaşmak istedim:)

İlk önce makyaj masamı tanıtmakla başlamak istiyorum. Ailemize nasıl katıldığını bilmediğim bu antika makyaj masası gerçekten çok hoşuma gidiyor. Her ne kadar üst yüzeyi küçük olsa da mümkün olduğunca tıkışık bir şekilde yerleştirmeye çalışıyorum eşyalarımı üzerine.

İçinde makyaj fırçalarımın bulunduğu o mavi fırçalığı ben yaptım, eski bir beremi ve boş bir kola kutusunu kullandım bunu yapmak için=) Vücut losyonlarım Victoria's Secret ve Avon'dan. Victoria's secret ürünlerini kokusu için, Avon ürünlerini ise nemlendirici özellikleri nedeniyle tercih ediyorum.

Far paletlerimi Claire's'den aldım. Rimelim ise Maybelline, bu rimel yılın en iyisi seçilmişti sanırım geçen sene. Dudak parlatıcılarım Sally Hansen ve Victoria's Secret. Rujlarımı pek kullanmadığım ve makyaj masamda bulundurmadığım için paylaşmak istemedim nedense.

Parfümüm lezzetli yeşil elma kokusuyla DKNY Be Delicious, vücut spreylerim bath&body (mavi renkteki)works ve Victoria's Secret. Bath&body works olan pamuk kokulu, duştan sonra mis gibi kokusuyla uyuya kalmaya bayılıyorum.

Lens kullanmaya bayıldığım için makyaj masamın üzerinde mutlaka lens kutularım bulunur. Bepanthen kremi ise cildimi pamuk gibi yaptığı için kullanıyorum. Scrublarda, toniklerde ve yüz temizleyicilerinde tercihim Neutrogena'dan yana. Cilt bakımımı hep Bepanthene ile sonlandırırm.

Ojelerim ve altın rengindeki parlaklık verne pudram Revlon, şeftali rengindeki parlaklık veren allığım Max Factor.

Oje temizleyicim Watsons ve vücut scrub'ım body shop .Yüz maskem Avon'un ölü deniz çamurlusundan. Seyahatlerimde kullandığım yıldızlı, kilitli makyaj kutum ise claire's'den.

--
Dilara

You Might Also Like

1 comments

  1. harika bir makyaj masasııı! :):)

    hem çok güzel ürünlerden oluşuyor, hem de kalabalığa ve abartıya kaçmadan tüm cilt bakım ve makyaj ürünlerini kapsıyor.

    güle güle sür sürüştür.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...