Gelin saç aksesuarları

8/24/2010


Merhabalar,

Blogunuzu uzun zamandır severek takip ediyorum ve kimi zaman sizden yardım isteyen okurlarınız için çaba harcadığınızı görüyorum. Bu yüzden kara kara ne yapacağımı düşünürken aklıma geldiniz. Sizin ve okurlarınızın yardımına çok ihtiyacım var.

Eylül ayının sonunda evleniyorum her zaman saç aksesuarlarına bir tutkum oldu şapkalar, tüyler, taçlar moda olmadan çok önce benim için vazgeçilmezlerdi şimdi de gelinliğimin üzerine takıcak bir aksesuar arıyorum.

Aslında Nil Karaibrahimgil'in duvağını gördüğüm an çok beğendim ancak bir türlü böyle bir saç aksesuarı yaptırabileceğim birilerini bulamıyorum.

Bildiğiniz ya da duyduğunuz böyle bir yer var mı?

Şimdiden çok teşekkürler

Gizem

You Might Also Like

2 comments

  1. Nerde oldugunu yazmamissin ama Ankara-Kizilay'da And Carsisinin 2.katinda kucuk ama unlu bi butik var sirf gelinbasi icin aksesuarlar yapan.

    YanıtlaSil
  2. Tam olarak aradığın tarzı yansıtır mı bilemiyorum ama seneye evlenecek bir gelin adayi olarak kır düğünu için İpek Yaylacioglu'nun "wicked" isimli markasında hoş seyler bulabileceğini düşünüyorum..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...