Büşra'nın Kozmetik Ürünleri

7/18/2010

Merhabalar;

Birçok ürünüm hatta bütün ürünlerim diyebilirim; Avon'dan. Kullandığım bütün ürünlerden de memnunum.

farlar

FARLAR

Farlarımın hepsi Avon'dan. Ve hepside çok güzel renk vermekte. Özellikle 2li farlardan yeşilli olan kısmı çok seviyorum, çok güzel bir rengi var.

gloslar ve balmlar

GLOSLAR VE BALMLAR

En öndeki tüpte glosumun rengi çok şeker bir pembe. 19 yaşında biri olarak, yaşıma yakışan bir gloss oldugunu dusunuyorum =)

En sondaki renkli dudak balmı Nivea'nın. Birkaç kere kullanabildim çünkü çok yağlı. Ve bıraktığı his berbat. Keşke eski Nivea'lardan hala olsa. Yanındakide Avon'un renksiz dudak balmı, çok güzel nemlendiriyor.

kalemler

KALEMLER

Rimelden sonra en çok kullandığım makyaj malzemesidir. Bütün göz kalemlerimi seviyorum. Alttaki 2 göz kalemi avonun açılıp kapanabilen kalemlerinden. Uzun süre dayanıklı. Mavi olan simli, ışıltısı gerçekten çok güzel.Onun ustundeki açık mavi pek tanınan bir marka değil, bende tereddütle almıştım ama iyiki almışım, çok kalıcı ve çok güzel renk veriyor.

rujlar

RUJLAR

Rujlarım genelde belli olan renkler. Ten rengim ve dudak rengim çok soluk, canlı renkler kullanıyorum o yüzden.

ojeler


OJELER


Bayılıyorum oje sürmeye. Ve renkte pek bi sınırım yoktur. Bir tek yeşil ojem yok sanırım =) Mavi renk hastası biri olarak en sevdiğim ojelerim mavi tonlarındakiler. Flormar'ın kırmızı ojesinide tek geçerim.

rimel

RİMEL

En sondaki simli olan eyeliner. She'lerden biri mavi diğeri mor. Mavi rimeli daha çok seviyorum çünkü rengini iyi veriyor. Mor o kadar belli olmuyor. Diğer ikisi siyah ve Avon'dan.


kremler

KREMLER

Vücut kremlerin, el kremlerim ve göz makyaj temizleyicim. Vücut kremlerindense el kremlerinden daha çok memnunum. Vücudumda kremi pek sevmiyorum ama 3üde simli olduğundan yazın kullanmak için ideal. She vücut kremleri parfümlü çok hoş koku bırakıyorlar.

parfümler

PARFÜMLER

Tam bir parfüm delisiyim. Sıkmadan dışarıya adım atmıyorum.


Benden bu kadarrr=) Eğer sormak istediğiniz birşey olursa seve seve cevaplarım =)
Bsra..

You Might Also Like

5 comments

  1. en sondaki avon rujun rengi nasıl

    YanıtlaSil
  2. tüpte olanı soruyorsun sanırım. Rengi morumsu, likit ruj. Islak bir görünümü var.

    YanıtlaSil
  3. Büşraa Konya'dan mısınn??

    YanıtlaSil
  4. hayır canım malatyadayım.

    YanıtlaSil
  5. O colortrendin ikili farlarından memnun musun.biraz tereddütteyim.almayı düşünüyorum ama...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...