Nyuu the Kitty'nin kozmetik ürünleri

6/13/2010

Merhaba,

Az önce eskimiş kozmetiklerimi atarken en çok kullandığım ve sevdiğim ürünleri fotoğrafladım ve sizlerle paylaşmak istedim. Resimler cep telefonumla çekildiği için çok kaliteli değiller, kusuruma bakmayın :)

1

Kozmetik ürünlerim genellikle Avon’dan. Kendim sattığım için bana geliş fiyatları da makul oluyor. Avon’un rujlarını beğeniyorum. Çok kalıcı olmasalar da fiyatlarının hakkını veriyorlar. Özellikle Pro-To-Go rujlar kullanım açısından çok rahat. En sağdaki ruj e.l.f.’ten. Mentol kokusu çok yoğun ve oldukça yapışkan, ama rengini beğeniyorum, resimde görünenden daha açık bir kahverengi. Candy Shop Lip Gloss da e.l.f.’in ürünü. Kabı çok şirin, rengi koyu gözükse de sürüldüğünde daha az renk veriyor. Glitterı yoğun olan iki gloss ise Max Factor’den. Çok uzun zamandır kullanıyorum, bereketli çıktılar. Beyaz minik kutudaki Sephora’nın lip balmı vanilya kokulu ve dudakları besleyici özelliğe sahip. Sephora indiriminden 5 TL’ye almıştım. Çok fazla kullandığım bir ürün, 2 ayda dibini gördüm :) Geçen hafta Sephora’ya gittiğimde maalesef kalmamıştı, ben de Body Shop’tan turuncu kutudaki Satsuma aromalı lip balmı aldım. Çok şahane bir kokusu var, insanın yiyesi geliyor.

2

Parfümlere çok düşkünüm, o yüzden sadece en çok kullandıklarımı resimledim. Givency Very Irresistible’ı yine bir Sephora indirimden 39 TL’ye kaptım. Estee Lauder Pleasure eşimin teyzesinin hediyesi, o yüzden fiyatı hakkında bi fikrim yok. Rexona Teens’in pembe ve mavi kapaklı olan deodorantlarını dönüşümlü olarak kullanıyorum. Fiyatı 5 TL. Nivea Pure Roll On ise yıllardır severek kullandığım bir ürün. İz yapmıyor, kokusu da oldukça kalıcı. Onun da fiyatı 5 TL. Avon’un Wish of Love EDT’i koku olarak Very Irresistible’a çok benziyor. Bu ayki katalogda indirimliydi, o yüzden kaçırmadım hemen aldım. Lychee Blossom Body Mist ise Body Shop’un bu haftasonundaki %30 indiriminden alındı, fiyatı 16 TL.

3

Kremlerim de Avon’dan. Foot Works Nemlendirici Krem ayakları yumuşacık yapıyor. Avon Care’in vücut kremi gül kokulu ve sürüldüğünde teninizi minik pırıltılar kaplıyor. Planet Spa ise pirinç kokulu ve aynı pırıltılar onda da var. Ellerim çok çabuk çatladığı için Avon’un gliserinli el kremi çok iyi geliyor. Suyla çok fazla haşır neşir olduğum günlerde ise Johnson’s vazelin resmen hayatımı kurtarıyor. Gece yatmadan önce ellerime bolca sürüp eldiveni geçirip yatıyorum. Sabah kalktığımda ellerim pamuk gibi oluyor. Oriflame’in minik kutudaki yoğun nemlendiricisi de bahar alerjisi/grip/nezle olduğumda kızarmış burnumun soyulmasını engelliyor.

4

Bioderma Sebium yüz yıkama jeli ve nemlendirici krem, cilt doktorumun tavsiyesi üzerine kullandığım ürünler. 25 yaşından sonra sivilcelerim çıkmaya başladı. Şu sıralar akne tedavisi oluyorum. Gece ve gündüz kullandığım tedavi amaçlı kremler dışında yüzüme kullandığım tek ürünler bunlar. İkisininde fiyatı 40TL. Şimdilik memnunum :) Nivea Göz Kremini de yaklaşık 1 aydır kullanıyorum. Hafiften başlayan göz kenarındaki kırışıklıklara iyi geldi. Garnier Kafeinli Gözaltı Roll On’u ise çok uykusuz kaldığım günlerde kullanıyorum. Sonuç muhteşem değil ama idare eder. Biterse tekrar alacağımı sanmıyorum. Saçıma Schwarzkopf’un Gliss serisi ürünlerini kullanıyorum. Koyu pembe şişedeki ısıya karşı saçları koruyan bakım kremi, açık pembe şişedeki ise kolay tarama ve parlaklık sağlayan sprey. İkisini de çok seviyorum, kuru ve yıpranmış saçlarıma çok iyi geldiler. Saç kremim de Gliss serisinden, şampuanımsa Wella’dan ama ikisi de resimde ne yazıkki yoklar.

5

Farlarımın çoğunluğu yine Avon’dan. Genelde nude/toprak ve gri/siyah tonları seviyorum. Far bazı olarak Inglot’u çok beğeniyorum. E.l.f.’in farlarından da oldukça memnunum. Estee Lauder Illusionist ve Avon Super Curl Mascara’yi severek kullanıyorum. Avon’un Anew serisindeki göz kalemi kolay sürümü ile sürekli kullandığım bir ürün, boyunun uzun olması da avantajlı. Avon Glimmer Stick göz kalemleri de oldukça güzel. Givenchy’nin göz kalemi ise bitmek üzere ama dibine kadar sömürmeye niyeliyim, çünkü göz kalemlerim arasında en kalıcı ve en az bulaşanı o. Dumanlı göz makyajı yapacağım zaman Avon’un çift uçlu yeni fırçası çok işimi görüyor. Flormar’ın beyaz ve hahverengi kalemlerini de doğal tonlarda farlarla kullanıyorum.

6

Son zamanlarda ojelere kafayı taktım. Bir bu kadar daha ojem var ama bunlar en çok kullandıklarım.

1.Hersheyler’den aldığım desen tablası. Çok tatlı çiçek ve kelebek desenleri var. Yaz için ideal.

2.Avon-Wicked

3.Avon-Real Red

4.Avon-Perfectly Flesh

5.Avon’un oje kurutucu spreyi. Biraz yağlı bir yapısı var ama gerçekten ojeyi çok çabuk kurutuyor.

6/7/8. Flormar’ın simli siyah/turuncu/çingene pembesi ojeleri

9. Flormar’dan tırnakların kırılmasını önleyen şeffaf oje

10/11/12/13. Claire’s, Cecile ve Gabrini ojeler

14. Body Shop’tan törpü. Metal törpüler gibi tırnaklarınızı yıpratmıyor.

Benden bu kadar. Umarım faydalı olabilmişimdir :)
Herkese sevgiler,

You Might Also Like

3 comments

  1. avon temsilcisi olmam yakındır, kıskanıyorum valla:)

    YanıtlaSil
  2. Avon ürünleri çok kötü, ürünlerini bizim gibi geri kalmış ülkelere pazarlıyorlar ve kapış kapış gidiyor ne yazık ki:(

    YanıtlaSil
  3. Merhaba canım. Ürün paylaşımın için sağol. benim uzun zamandır almak istediğim birşey var. pırıltılı nemlendirici. Eklediğin avon gül kokulu krem buna uygun sanıyorum pırıltılar hemen sönüyor mu?
    planetspa'nın vücut spreyini almıştım ama memnun değilim. benim cildim çok kuru derin bir nemlendiriciye ihtiyacım var ama aynı zamnada pırıltılar olsun istiyorum. önerebileceğin birşey var mı?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...