Loreal Teleskopik Maskara ve Maybelline Mineral Concealer

6/14/2010

Selam,


Bu siralar kozmetik, make-up bloglarina sardirmis durumdayim. Okudukca da insanin kalkip biseyler alasi geliyor tabi :)

Gecen hafta bu iki ürünü aldim. Isinize yarar belki diye de paylasmak istedim.

Loreal'in Telescopic maskarasini duymayan kalmamistir heralde. Normalde benim kirpiklerim uzun, biraz kivrilmaya ve daha yogun bir görüntüye ihtiyacim oluyor sadece. Simdiye kadar az biraz sürmek istedigimde Body Shop maskarami, tam makyaj yapacaksam da Maybelline Volume Express Turbo Boost kullaniyordum. Ikisinde de topaklanma yasamiyorum. Bu Loreal'in firca tasarimi ve ambalaj renginin de verdigi heyecanla aldim ama öyle bi topaklanma yapti ki önümü göremicektim nerdeyse :) Üstelik kivirma olarak da vasat. Sen becerememissindir sürmeyi derseniz de, Givenchy'nin ayni firca tasarimina sahip maskarasi var arkadasimda, ondan otlandigim zamanlarda gayet güzel sürüyorum ve o topaklanma yapmiyor. Yani sonuc olarak bu maskara hakkinda o kadar güzel sey okuduktan sonra hüsrana ugradim. Muhtemelen makyaj cantamin dibinde kuruyacak.. Türkiyedeki fiyatini bilmiyorum ama ben 12,5 yada 13€ ödedim sanirim.


Bu kadar elestiriden sonra sira hayatimin concealerini anlatmaya geldi: Maybelline Pure Cover Mineral Concealer. Nasil desem, onu gördükce makyaj yapasim geliyor :) Gündüz elimde testerini denemistim. Aksam bulasik yikarken baktim hala elimdeydi. Kapaticiligi bence cok iyi yani özel makyajlarda bile kullanirim. Cok hos bir aydinlik da veriyor. Ben deneme amacli kücük tüptekini almistim. Hem de daha pratik geliyor bana böylesi. Pompali seylerle aram pek iyi degil. Ama bu bitince büyük boyunu alicam tabi ki de :) Siz iki boyunu da görün istedim. Bir de resimde firca mercimek kadar gözüküyor, öyle degil bildiginiz gloss fircasi gibi. Onu da belirteyim. Kücügü gercekten de kücük belki bi dudak koruyucusu kadar vardir boyu. Bunun fiyati 8€ olmasi lazim. Ama internette uzun süre gidiyor bereketli diye okudum, bakalim zaman gösterecek. Büyük boyu da 12,5€ idi.

Concealer alacak olanlar mutlaka hic olmazsa testerini bir deneyin derim :)

Zülal

You Might Also Like

2 comments

  1. teleskopik maskara bende de var, loreal hediye etmisti sagolsunlar, ama geldigi gunden beri 3-4 kere filan kullandim, bir kere suru$u zahmetli geliyor ve dedigin gibi cok topaklaniyor. ki bana gelen maskara ilk elden gelen, yani aylarca magazada beklememis taze maskaraydi, ona ragmen topaklanmasi beni bezdirdi. yalniz ilginctir hala kurumadi, israrla ilk halini koruyor :))

    YanıtlaSil
  2. ben de dün watsonstan aldım indirimdeymiş daha deneyemedim ama bakalım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...