Leyla'dan Clarins Fondöten ve The Body Shop Pudra Yorumları

6/10/2010

Kiminin karma dedigi, kimisinin de yagli dedigi bir cilde sahibim. Cildimin kolay kolay kirismayacak ve yaslanmayacak olmasi tek tesellim :) Beyaz tenli oldugum için bazen ufak tefek kusurlari kapatma ihtiyaci duyarim. Bunun için de onlarca kez deneme-yanilma yöntemine gittim ve sanirim artik dogru fondöten ve pudrayi buldum (fondötende bu kesinlikten daha çok eminim)

TBS_pudra

Pudra ile yeni tanistim. Adi The Body Shop Pressed Face Powder, {03 numara} Geçen hafta sonu Izmir Agora AVM'deki The Body Shop'dan aldim kendisini 29,90 TL ödeyerek. Bu pudrayi ilk Nil Ertürk'de duymustum (umarim yanlis hatirlamiyorum) Magaza çalisanlarinin da söyledigi gibi hafif bir yapisi var. Ama bu hafiflige ragmen bana yeterli gelen de bir kapaticiligi mevcut. Hafif ve bildik bir pudra kokusu var. Rahatsiz edici degil. Magazadakiler firça ile uygulamayi tavsiye etse de ben içinden çikan süngeri kullaniyorum ve sanirim magaza çalisanlarini dinlemem gerekiyor (biraz söz dinle Leyla!) Fiyatina göre süper i$ çikartiyor bu pudra, kesinlikle tavsiye ederim, deneyin.

Clarins_fondoten

Fondötene gelince.. Clarins Super Restorative Foundation SPF 15, aldigim renk 6,5 Pétale. Aslinda resimde gördügünüzü 2009 sonbaharinda almistim. Bitti bitecek.. Yenisini alacagim saniyorum yakin zamanda. Yakin arkada$imin ni$an alisverisi için gittigimiz yine Izmir Agora AVM'deki Sephora'da çok çok ilgili ve cici bir çalisanlarinin tavsiyesi üzerine almistim. Magazalarda makyaj malzemesi denemeyi sevmiyorum. Bunu söyledigimde beni kendilerine özel bir yerleri var, oraya aldilar. Sadece fondöteni denemedim, önce bir güzel cildimi temizledik, nemlendirici sürdük, sonra fondöteni sürdük. O an bayildim zaten ona. Cildimde varligini hissetmiyorum kesinlikle. Cildimin hava aldigini da çok iyi farkediyorum. Göz alti kapaticisi da alayim dedigimde uygulamayi yapan kiz fisildayarak "Bunu benden duymu$ olmayin ama bo$una kapaticiya para vermeyin, bu fondötenin çok hafif ve zararsýz bir yapisi var, göz altina da uygulayabilirsiniz ;)" demi$ti. $imdi söyleyin arkada$lar, ben Sephora'dan ba$ka magaza tanir miyim bunca ilgiden sonra? :) Kime denettiysem bu fondöteni hayran kaldi, hiç ama hiç abartmiyorum. Ama, egerki cildiniz benim gibi karma yahut yagliysa sürdükten bir yarim saat sonra parlamaya aynen devam edecektir cilt, bunu engellemiyor. I$te engellemesi için de azcik pudra kullanmakta fayda var. Pompali oldugu için hijyenik ve gereksiz ürün kullanimi ortadan kalkiyor. SPF 15 korumali bir fondöten ama ben niyeyse bu SPF korulamalarini pek inandirici bulamiyorum, bana bakmayin siz bi takinti i$te :) Bu arada fiyatini yazmayi unuttum, Sephora'da 119 TL bu fondöten. Bazen indirimler oluyor onlari takip edebilirsiniz. Zaten kredi kartiyla alacaksaniz bolca taksit imkani da var malum.. Strawberry fiyati ise 90 küsür TL'ye denk geliyor. Ama ne yazikki buçuklu renk tonlari orada mevcut degil bu fondötenin. Belki mail atarsaniz listelenebilir, bilemiyorum.


You Might Also Like

2 comments

  1. clarins fondoten tavsiyeni dikkat alicam,paylasim icin tesekkurler.

    YanıtlaSil
  2. Bnde o pudradan alcam,yorumun etkili oldu,çok saol

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...