Kürk Mantolu Madonna: Mezuniyet Elbisemi Kendim Diktim, Kendim Giydim :)

6/12/2010


Kurk Mantolu Madonna'miz oyle becerikli bir hatun ki mezuniyet elbisesini hem kendi tasarlami$, hem de dikmi$. Bende elbisenin fotograflarini burada yayinlamak istedigimi soyledim. Sagolsun beni kirmadi ve gonderdi.

kurk-mantolu-madonna-2

Pullu-parlak $eylere zaafi olan birisi olarak elbiseye cok begendigimi soylememe gerek yok herhalde :) Sade sac modeli ve taki secimleride cok ho$ olmu$. Yalniz benim en sevdigim detaylar olculu sirt dekoltesi ve cesaret isteyen ayakkabi secimi oldu. Malum boyle gosterisli bir elbisenin altina abiye bir ayakkabi tercih etseydi daha siradan bir goruntu olusabilirdi. Hafif vamp ayakkabisi hem yasina uymu$, hem de elbiseyi daha farkli bir havaya sokmu$. Benim goruslerim boyle. Tekrar tesekkurler Madonna'cim :) Peki siz nasil buldunuz?

*Sizinde bu tarz becerileriniz varsa salincaktaikikisi@gmail.com'a gonderin, burada yayinlansin ;)

You Might Also Like

8 comments

  1. tek kelimeyle harika..

    YanıtlaSil
  2. Emeklerine degmis, elbise cok hos gözüküyor.
    Tebrikler :)

    YanıtlaSil
  3. ayy ne harika saçlarıda çok hoş acaba nasıl bi topuz çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  4. ben teşekkür ederim banucum:) öyle mutlu oldum ki yazdıklarına..ve kıskandım benim postumdan daha güzel olmuş seninki :P

    YanıtlaSil
  5. canim rica ederim, cok tatli bir renk kattin buraya, paylasimlarini her zaman bekleriz :)

    YanıtlaSil
  6. off harika!! kesinlikle ayakkabı seçimi elbiseyle tarzını oluşturmuş, herhangi abiye br ayakkabı giyilmiş olsaydı çok daha "düğünlük" bir ifade oluşurdu.. bu ayakkabılarla hafif vamp bir hava ortaya çıkmış..yorumuna tamamen katılıyorum blog sahibesi :)
    elbise de mükemmel, çok yakışmış, madonna da çok güzel taşımış :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...