10 Haziran 2010 Perşembe

Kolajen hapı & Koyun plasentası maskesi & Dermaroller kullananlar

Merhabalar :)

Sizlere bir şey danışmak istiyorum. Ben 29 yaşındayım. Cildim karma ve şimdiye kadar sivilce vs. gibi cilt sorunum olmadı, neredeyse pürüzsüz bir cildim var...

Ama ne olduysa şu son 2 senedir böyle ciddi bişiler oluyor, yani farkediyorum :) Cildim elden mi gidiyor nedir? Burun kenarlarında gözenek genişlemesi var filan...

Yani o kadar şey okuyoruz ki insan ne alıp ne deneyeceğini şaşırıyor. Fiyatlarda yüksek, yani birini alsan biri eksik kalıyor.

Şimdi sizden ricam şöyle temizleyici, nemlendirici gündüz-gece bir de temizleme maskesi tavsiyesi.

Bir de bu aralar esas şu kolajen olayına taktım


Bu kolajen hapları içinde aklıma en yatanı burdaki oldu. Hani şu Japon hatunların ciltleri hep süperdir ya bundan çok kullanıyorlarmış. Gerçi ne biliyim onların kullandıkları bir sürü hap var, uzun yaşıyorlar genç görünüyorlar yapıyorlar yani bişiler :)


Bir de şu hani dermaroller var ondan forumlarda baktım kullananlar memnunmuş. Kullandığın ürünün etkisinide arttırdığı için kullandığın malzeme ekstra önem kazandığı için bende ekstra sizlere sormak istedim, şimdi bundan kullanmak istiyorum o yuzden dedim yanlış bişi sürmeyelim üstüne yani yanlış olmaz belki ama bi halta yaramaz diye diyorum.

Birde sormak istedigim koyun plesantası maskesi var. Buna bak çok içim kaynadı sanki güzel bişi yani güzelde fiyatıda güzel tabii :) yani gereklimidir hani yaş itibariyle diye sormak istedim.

Yani şimdi siz benim danışmanım olun, bana diyinki Derya şu temizleyiciyi kullan, şu kremi sür, şu hapı-maskeyi al :)

Fikirleriniz benim için çok değerli. Benim bahsettiklerim ve bunun dışında ne tavsiyeniz varsa çoook memnun olurum.

~Derya

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Blogunuz gerçekten güzel ama şu KOYUN PLASENTASI hakkında söylemek istediğim tek kelime var; CİNAYET! Cidden aklım almıyor bu işi, yani kullanıcısı genelde bayanlar bu ürünün fakat ANNE olanlar da kadın, nasıl içleri elveriyorda böyle bir şeyi yüzlerine sürebiliyorlar. Sonra ay annelik çok kutsal vs... iyi de koyun diye onun dişiliğine, anneliğine saygı duymayıp içinden gençleşmek adına yavrusunu çekip almak nasıl bir vicdana sığıyor PES doğrusu. Sözüm meclisten dışarı ama 1000 kat makyaj yap, içkini iç,sağlıklı beslenme, sigara iç, spor yapma, sonra git ölü koyun yavrusunun plasentasını yüzüne sür genç kalacağım diye...
Vicdanınızın konuşacağı günler dilerim.

Adsız dedi ki...

cnm belki koyun dopum yaptıktan sonra plesantayı kullandılar sonuçta doğumdan sonra plasenta rahimden dışarı çıkıyor kendiliğinden bunu araştrırmak gerekir

Ceren dedi ki...

Plasenta, yavrunun kendisi değildir; gebelik süresince yavrunun beslenmesini sağlayan ve doğumla birlikte işlevini yitirip vücuttan dışarı atılan geçici bir organdır. Bütün memelilerde de aynı işlevi görür.

İlk yorumdaki arkadaş fetüsle karıştırmış galiba. Çemkirmeden önce gugıl amcaya danışsaydı keşke :)