Gülce'nin Pastel Metalik Serisi Far Yorumları

6/13/2010

pastel-metalik-far-serisi
Topaz (yeşil), Onnix (gümüş gri), Saphire (mavi)

Cok canlı ve parlak renklere sahipler. Gözleriniz ışıl ışıl oluyor. Yaz için ideal bronz tende ışıltılı gözler çok hoş duruyor. Pastel'in bu serisinin renkleri çok başarılı ve kalıcı, pigmentasyonuda gayet iyi. Türk markaları arasında Pastel ve Flormar en iyileri bence. Sizin için resimledim farları. Fotoğraf makinam pek profesyonel değil resimlerdende anlaşılıyor bu. Kusura bakmayın.

Saphire: Açık bir mavi çok parlak ve ışıltılı. Sim değil sedef. Ben seviyorum bu farı. Fazla kaçırmamak lazım sürerken çok abartılı oluyor ozaman. numarası 125

Onnix: Işıltılı bir gümüş gri. Ben siyah gözlüyüm. Sadece bu farı ve siyah bir kalem sürerek göz makyajını uğraşmadan aradan çıkardığım oluyor. Bununda diğer farlar gibi pigmentasyonu yüksek ve sedefli. Aradığınız ışıltılı bir göz makyajıysa bu seriden vazgeçmeyin derim. Numarası 128

Topaz: Işte bununla aramız hiç iyi değil. Istediğim gibi renk vermiyor, hafif bir yeşil ışıltı sağlıyor bende. Ten rengim koyu olduğu için belkide. Altına kapatıcı sürsemde sonuç yinede istediğim gibi olmuyor. Ama beyaz tenliyseniz ya da fazla renk istemediğiniz zaman gözlerinizde kullanabilirsiniz. Numarası 126

Magic Touch Kapatıcı: Resmini çekmeyi unuttum fakat Pastel'den bahsedince bu ürünü pas geçmek istemedim. Fiyat performansi bakımından mükemmel. Günlük kullanım için gayet iyi, kapatıcılığı orta karar ama sürünce güzel bir ışıltı ve aydınlık veriyor gözaltlarına. Eğer daha fazla ışıltı isterseniz kutunun alt kısmındaki aydınlatıcıyı kullanabilirsiniz. Bendeki 2 numara daha koyu renk diye tercih ettim. Bir çok blogdaki yoruma göre 4 nosu daha güzel bir aydınlık sağlıyormuş. Elimdeki bitmek üzere, yenisini 4 numara alacağım. {Merak edenler icin surada fotografi var}

Sevgiler,

Gülce

You Might Also Like

0 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...