Çatı Katı İlkay'ın Alışverişi

6/13/2010


merhaba,

ben çatı katı bloğunun sahibesi ilkay :) sizlere son dönem alışveriş fotoğraflarımızı yolluyorum. fiyat olayına girmedim, merak ederseniz yanitlarim.


012


üzerimdeki gri renk kap Armine..yeğenimin sünnet mevlütünde giydim..

pembe ayakkabı,çanta ve cüzdan İstanbul Bakırköy cumartesi pazarından..üçünede bayılarak aldım :)

eşarbım kendi sattığım eşarplardan..

002

kot pantolonlar Leke Jeans..özellikle beyaz skinny olanının müthiş bir kalıbı var..beyaz pantolon arayan arkadaşlar varsa şiddetle tavsiye ederim..kot ancak çok yumuşak bi kumaşı var..

021

oğlumun kıyafeti Wenice'den..yine yeğenimin sünneti için almıştık..

003
009
030033025027
024


eşimin gömlekleri Beymen Club..kravatlar gömleklerin hediyesi..

işte bu kadarr umarım beğenirsiniz :)

Ilkay

You Might Also Like

5 comments

  1. Ilkay'cim uzerindeki kap'in kesimini cok begendim. asimetrik seyleri sevmeye basliyorum galiba :) hepsini guzel gunlerde kullan canim, minik pa$ani opuyorum .

    YanıtlaSil
  2. hepsi çok güzel :) ben pembe ayakkabıların çantanın ve cüzdanın fiyatı soracaktım..teşekkürlerrrr

    YanıtlaSil
  3. süper şeler pantolonun cüzdanın çantanın fiatlarını merak ettm bıde pazarın ne tarafndn aldn cnm :)

    YanıtlaSil
  4. banucum,teşekkür ederim :) senin beğenmene özellikle çok sevindim bizde seni öpüyoruz oğluşumla kocaman :)

    jolie,pembe ayakkabılar 25 lira,
    çanta 20 lira,
    cüzdan 10 lira
    canım..beğenmene mutlu oldum öpücükler :)

    deryacım,tam olarak yer söyleyemiyorum ama baya bi aşağısından aldım çanta ve cüzdanı tatlım..yani çantacıların yoğunlukta olduğu yerde değildi..
    cüzdanla çantayı yukarda yazdım..pantolonlarda beyaz olanı 25lira mavi olanı 30 liraydı..
    sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  5. ben en çokkk oğluşunu beğendim ve de tarzınıı:))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...