Yesil'in makyaj ve bakim malzemeleri

5/30/2010

Uzun zamandır bu resimler bilgisayarimin bir kösesinde bekliyordu. Nihayet paylasma firsati buluyorum. Cok aman aman seyler değil (makyajla pek aram yoktur) ama bunlarda benim makyaj ve bakım malzemelerim.

Not: Cogu malzemelerim Almanya'dan.

Rujlar:

Rival de Loop, Alterra, Essence; Genel olarak memnunum rujlarimdan :)


Lipgloss ve balmlar:

Essence, Bebe, Sebamed; Günlük kullanim icin vazgecilmezlerim.


Rimeller:

L'Oreal Volume Collagene; Büyük heveslerle aldigim ama cokta bekledigim gibi cikmayan bir rimel oldu.

Avon superFull Midnight: Kirpikleri uzatma konusunda oldukca basarili bir rimel.


Allık & Pudra & Fondöten:

Manhatten Powder Rouge Fresh Peach, Alcina; Sıklıkla ve severek kullandigim iki alligim.

Manhattan Soft Compact Powder Vanillie; Ne cok harika ne cok kötü beni idare eden güzel pudram :)

Alcina; Fondöten olarak benim icin olabileceginin en iyisi ama günlük kullanim icin uygun degil.


Göz kalemleri:

Essence long lasting eye pencil; Cok severek kullandigim, akmayan, yumsacik bir yapisi olan, dayanikli ve kolayca sürülen canim kalemlerim :)


Parfümler:

Bruno Banani; Önceden kokusunu cok severdim ama simdilerde agir gelmeye basladi.

Naomi Campbell Cat Deluxe At Night; Kokusunu sevdigim ve kullanmaya kıyamadigim parfümüm.

Mel Merio Romantic (resimde yok); Hafif ve yaz aylarina uygun en cok kullandigim parfümüm.


Bakım ürünleri:

Garnier 3 ü 1 Arada Temizleme+Peeling+Maske; Iyiki almisim dedigim ürünlerden birisi. Cok cok memnunum.

Yves Rocher - Arnica Essentiel El kremi; Hassas ellere sahip olan biri olarak fiyati kücük ama etkisi cok büyük bir ürün :)

Rexona; yillardir kullandigim iyi ürünlerden birisi.

Dove; icinde pek bisey söylememe gerek yok sanirim, harika :)


Blog sahibesi notu: Sizinde bu urunlerle ilgili yorumlariniz varsa yorum bolumunde bizlerle paylasmayi unutmayin...

You Might Also Like

7 comments

  1. L'Oreal Volume Collagene'i bende kullanmis ve memnun kalmamistim. Rimel konusunda Estee Lauder ve Lancome en iyileri bence.

    Paylasimin icin tekrar tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  2. ben koltuk altı için lady speed stick kullanıyorum..dove u çok merak ettim şimdi.acaba benim kullandığımı ve dove u bir arada kullanıp kıyaslama yapabilecek olan var mı..bitiyor benimki çok memnunsanız dove alayım diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
  3. L'Oréal Voluminous x5'in iyi oldugunu duymus, okumustum. Bir dahaki sefere bu rimeli denemek istiyorum. Kullanan, tecrübesi olan var mi?
    Ayrica yazimi en kisa sürede paylastigin icin ben tesekkür ederim Banu.

    Anonymous, lady speed'i kullanmadim ama rexona'nın stickini kullandim. Ikisi arasindaki fark, stickler kiyafetlerde iz birakabiliyor ama dove degil. Cok hafif ve dogal bir kokusu var ve oldukca dayanikli.

    YanıtlaSil
  4. Bu 'bebe' nin ürünleri bildiğim kadarıyla TR'de bulunmuyor. Acaba bunları satan bildiğiniz bir yer var mı???

    yurtdışına çıktığımda getiriyorum ama yetmiyor =(

    YanıtlaSil
  5. Ben de Garnier 3'ü bir arada'dan çook memnundum ama İsrail markası olduğu için bırakıcam. Yerine ne alsam bilmiyorum. başka(İsrail ve Amerika ürünü hariç) marka var mı bildiğiniz, kullandığınız? Bu arada 15 yaşındayım. Siyah noktalara iyi gelmesi lazım alacağım ürünün. Şimdiden teşekkürler. :))

    YanıtlaSil
  6. sdoganay, garnier bildigim kadariyla fransaya ait?
    Emin olmak icin simdi wikipedia'dan arastirdim ve fransaya ait oldugu yaziyor.

    ruvy, bende Türkiye'de bebe ürünlerine hic rastlamadim.

    YanıtlaSil
  7. teşekkürler yeşil. o zaman ben devam ediyorum . :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...