Selen'in River Island Çantası ve içindekiler

5/04/2010

makeup 020

Bu çantayi River Islanda almıştım

İçindekiler:

1. Islak yüz mendil: Demakup solaryuma girmeden once makyajimi temizlemek icin.

2. Yüz ve vücut bronzlaştırıcısı: Australian Gold Kiss Kiss Bronze losyonu solaryum icin kokusunu cok begeniyorum. nezaman gidecem belli olmuyor o yüzden her zaman çantamda taşıyorum

3. Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion Kuru ciltler için nemlendirici fondotenimden once uyguluyorum

4. Rexona: deodorantım

5. Anahtar

6. Loreal studio line saç şekillendiricisi sprey

7. Cüzdanım: River Island'tan almıştım.

8. Not defteri ve kalem

9. Telefon: Iphone

10. Chanel vitalumiere eclat SPF 10 pudram

11. Max factor False Lash Effect waterproof mascara şimdiye kadar kullandığım en iyi rimel

12. Maybelline Colorsensational 162 Feel pink Ruj

13. Diorskin Nude SPF 10 fondotenim

14. Parfüm: Dolce&Gabbana l'eau the one tek kelimeyle mükemmel bir koku günlük icin seker ve vanillali hafif bir koku

15. Mac: Select moisturecover concealer

16. Mac: Nuance Mineralize allık

17. Allık Fırçası

18. Mac: Peachykeen allık

19. Makyaj çantam: ped, kirpik kivirici,dudak nemlendiricisi, aspirin ve ağız spreyi

Hollanda'dan hepinize sevgiler,
Selen. Ç


makeup 074

You Might Also Like

11 comments

  1. işte görmek istediğim, her çanta yazısında fellik fellik aradığım şey bu yazıda var; PED. yahu arkadaşlar herkesin çantasında en az 2 tane var. ama mübarek şeyi hiç göremiyorduk :) chanel,dior, mac.. bir çantada gördüm mü saygıyla eğiliyorum.. :)

    YanıtlaSil
  2. leyla'cim uzun suredir senden bu blog icin paylasim bekliyorum ama tik yok :) sende cicilerini, ya da en son alisverisini fotograflayip gondersen ne guzel olur :) {selam verdim-borclu ciktim gibi oldu ama olsun :)}

    YanıtlaSil
  3. Ahh Banu'cum ah.. yarama tuz bastın. 1 yıldır alışveriş yapmıyorum desem bana inanır mısın? arkadaşım evleniyor bu ay sonu. mecbur bana alışveriş yolları görünecek. inşallah o zaman. borçlu ne demek.. seve seve..

    YanıtlaSil
  4. anlastik o zaman ;) alisveris ganimetlerini bekliyor olacagim :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba selen,
    Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion'dan memnun musun? bende de var ama hiç kullanmadım daha, cildim çok kuru yeterince nemlendirir mi ne dersin?

    YanıtlaSil
  6. tugce; sanirim selen'in gozunden kacmis bu yorum, hemen eskiden o nemlendiriciyi kullanmis biri olarak yorum yapmak istiyorum :) cildin cok kuruysa bence bu sana hafif gelebilir, cunku Clinique'in bu urununun cilt yuzeyinde kalip emilmeme gibi bir sorunu var bence. Sana onerim geceleri yatmadan once yuzune kayisi yagi surmen, ertesi gun nemlenmis-bebek gibi bir cildin olur :) optum!

    YanıtlaSil
  7. evde dolusuyla yağ dolap bekliyor, kullanmanın zamanı geldi sanırım :) bu gece hemen deniyorum banucum ^.^

    YanıtlaSil
  8. selencim makyaj çantanı çok beğendim. Acaba nerden aldın ?

    YanıtlaSil
  9. teşekür ederim busra bu çantami h&mden almistim ama bunu alalı baya oldu
    2 seneden beri kullanıyorum

    YanıtlaSil
  10. selam bende diorun forever serisi fondötenini kullanıyorum sizinkiyle farkı varmı bilmiyorum birde ben aynı ürünün pudrasınıda kullanıyorum diorskin forever, siz neden pudrayı farklı seçtiniz onu merak ettim, chanel daha mı iyi? çünkü ben memnunum diordan ama bi bildiğiniz vardır heralde :)) şimdiden teşekkürler..

    YanıtlaSil
  11. bende cok begendım malzemelerını kalıte akıyoo resmen:)))) gule gle kullan canım..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...