Niysha; Çantamın içindekiler

5/31/2010

benetton-canta

Çantamı geçen sene Benetton'dan almıştım.

canta

İçindekilere gelince {pek fazla birşey olmasada :) }

Gözlüğüm {Versace}

Cüzdanım {Vakko;benim için oldukça kullanışlı;içinde bir sürü cebi var.Ehliyetim, nüfus cüzdanım, okul kimliğim hepsi içinde:)}

Tokam

Allık {Markası Flormar olsada gayet iyi bir allık, rengi harika, en önemlisi oldukca kalıcı olmasi}

Göz kalemi {Rimmel-Exaggerate waterproof eye definer, Asansörlü :) bir de kalemtraşla gözkalemi açmak zorunda bırakmiyor beni sagolsun:)}

Maskara {Rimmel-Glam's eyes Lash Flirt Mascara; kipriklerim zaten uzun bir de bu uzatiyor, takma kirpik gibi oluyor. Ama kiprikleri kısa olanlara tavsiye ederim}

Dudak Kremi {La Roche-Posay Ceralip; çok güzel bir krem, fiyatı 15ml için çok çok çok fazlada olsa dudaklarım sayesinde hiç çatlamiyor :)}

Balıklı Lip gloss'um; {Markası Ruby Rose galiba. Bir arkadaşıma aldırmıştım. Çok sevimli ama dimi? :)}

Antibakteriyal jel {Eyüp Sabri Tuncer}

El kremi {Neutrogena}

Tesekkurler Niysha :)

You Might Also Like

3 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...