Leyla'nın Oriflame Ruj Yorumları

5/16/2010

Uzun zamandır söz veriyordum Banu'ya, ama tamamen zorunluluktan girdiğim 1-2 yıllık alışveriş rejimi(!) yüzünden bir türlü bu tarz bir yazı gönderememiştim. Geçen gün Oriflame kataloğunda indirimli olduğunu görüp, her ışıltıya atlayan kız çocuğu modumla bunlara da atladım tabiki.. Dedimki "Kızım Leyla öyle bilek içine sürüp sunmak olmaz, tek tek sür sürüştür, öyle çek fotoları.." Öyle de yaptım.. Hem güneş ışığında.. Hem de gölgede de.. Eğlendim ve yoruldum doğrusu.. Ben, bendeki bu potansiyelle makyaj blogu bile açarım yahu :))

Rujlar ve gloslar altında bir baz olmadan (pudra vs.) sürülmüştür. Herhangi bir dudak kalemi ile çerçevelenemiştir.. Zaten bende o tarz bir ürün de yok çünkü bilenler bilir örtülü biriyim ve dışarda kullanmıyorum ruj [ tamam bazen parlatıcı kullanıyorum :) ]

red_ovation
Oriflame Power Shine Ruj - Red Ovation
frosted_rose
Oriflame Urban Shield Gloss - Frosted Rose
pink_lustre
Oriflame Urban Shield Gloss - Pink Lustre
Toffee
Oriflame Gloss Booster - Toffee (Serinin diğer renkleriyle arasındaki bir fark yok, sadece kokular farklı..)

power_shine

Power Shine'in sürüşü çok rahat, renkler güzel, kokusunu sevdim diyemem.. Boyut da ne yazık ki güzel bir ruj için ufak.. Sevdiyseniz stoklayın.

urban_shiled

Urban Shield Gloss'lar hemen yok olmuyor ama bi Lancome Juicy Tubes gibi de değil.. Kokusu ise bana Victoria's Secret Rush'ları anımsattı, onlardan daha hafif ama.. Rush kokusu bana ağır geliyordu çünkü.. Kokular konusunda hassasım işte ben.. Rujların bile kokusu mühim.

gloss_bosster

Gloss Booster'lar ise çok kısa sürede yalanıp yutulacak kıvamda ne yazıkki.. Belki normal ruj üstüne kullanılabilir, güzel olabilir. Boyutları ise Lancome Juicy Tubes ile aynı, ufak değil.

Bu arada ben çoğunlukla yazıların sonuna bir müzik eklerim. Son bir yıldır çok dinlediğim şarkıyı sürüp sürüştürürken de çok dinledim. E siz de dinleyin istedim :) White Lies - To Lose My Life



Benden şimdilik bu kadar, sevgiler..

Leyla {TikTik}

You Might Also Like

4 comments

  1. Harika çekimler!

    YanıtlaSil
  2. müzük fikri çok hoş :)rujlarda çok tatlılar

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler kızlar ;)

    YanıtlaSil
  4. Resimler fln. gayet faydalıı. Seçim yapacaktım inanılmaz yardımcı oldun. Teşekkürler. :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...