Küpe ve yüzük önerisi

5/03/2010

ELBİSE 2-1

Sevgili Serap'in ayakkabi ve canta arayisini hatirladiniz mi? {Elbisenin rengi kul degil kum rengi olacakmis, e-mailde bir yazim yanlisligi olmus} Fotograf fla$li cekildigi icin rengi haliyle biraz farkli cikiyor. Serap bu elbise icin dore rengi sade bir ayakkabi ve canta secmis. Simdi sizlere bir sorusu daha var;

Ayakkabı ve çanta tamam, platin rengi, şimdi eksik olarak takı var. Küpe ve yüzük düşünüyorum ama sizce ne renk olabilir. Küpe küçük olsun istemiyorum, kendini göstersin önerebileceğiniz bir model olursa çok sevirim.

You Might Also Like

5 comments

  1. bence buyuk incili gumus bir yuzuk ve yine incili kupe olabilir.ama inciden yana deilseniz, swarovski tasli sallanan top bir kupe ile bihter yuzugu olarak da bilinen 2 ya da 3 tane swarovski tasli toptan olusan yuzuk olabilir.umarim yardimci olabilmisimdir.sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar..!!
    Elbisen harika.!Ayakkabi ve cantan da cok uyumu olmus. Yolladigin resmi görünce ilk aklima gelen gecen hafta Pilgrim'in yeni koleksiyonundan gördügüm küpeler oldu. Kesinlikle senin elbisen icin yaratilmis. :) Bana sorarsan harika elbiseni fazla büyük olmayan küpelerle tamamlamalisin. Pilgrim'in 2010 koleksiyonundan Flourish modelindeki takilar benim favorim. Altin renkli ve minik abartisiz bir kac tas iceriyor. Pilgrim Danimarka dizayni bir ürün. Linkini veriyorum internetten de satin alabilmek mümkün.

    http://www.pilgrim.dk/SHOP/Pages/Products.aspx?Category=Flourish

    Nasil taki secersen sec, kiyafetinle harika görünecegine eminim. Iyi sanslar..!! ;)

    YanıtlaSil
  3. sevgili elif ve sebla, yorumlariniz ve bu bloga katkiniz icin cok tesekkur ederim. sevgiler, b.

    YanıtlaSil
  4. bence sade bi küpe kullanmalısın ben bayıldım secımlerıne elbiseyi nerdn ayakkbı ve cantayı nerdn aldn acaba :)

    YanıtlaSil
  5. bence Fuşya takılar çok güzel durur. Eğer gösterişli düşünüyorsan mutlaka göze çarpan bir renk seçmelisin. eğer elbisenin tonuna yakınn tonlar seçersen çok düz ve renksiz görünebilir :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...