Iremcix'in Önerisi: Deborah Colour Copy Nude Perfection Fondöten

5/07/2010

Image and video hosting by TinyPic

Selam Banu

Aslında bu mailde memnun olduğum tüm makyaj ürünlerimi tanıtmak isterdim ama bunun için fırsat bulamadım. Fakat bayılarak kullandığım DEBORAH fondoten siparişim bugün hazır elime ulaşmışken hemen ofiste resmini çekip yollamak istedim.

Yüzümdeki güneş ve solaryumdan oluşan lekeler yüzünden (gerçi sitem etmiyim çünkü hep devam edicem bronz kalmaya) ben çok fazla fondoten kullanan biriyim ve kullanmadığım marka kalmamıştır sanırım. Çok büyük markaların fondotenleri dahil. Ama hepsi ya yüzümde çok yapay duruyordu ya da bi süre sonra iyice yağlı bi görüntü oluşuyordu. Bir türlü istediğim fondoteni bulamadığıma yakınırken sıradan bi parfümeri dükkanında satış yapan kadın bana DEBORAH COLOR COPY Fondoteni övdüde övdü. Tabi ben artık bıkmışım inanmıyorum hiç duymadığım bir fondotenin bu kadar başarılı olacağına, öylesine hadi alayım dedim. Ama iyiki almışım. Tam anlamıyla istediğim buymuş dedim ilk kullanımımdan sonra. Ne bir yağlanma ne bir yapaylık. Üstünde yazdığı gibi NUDE PERFECTION özelliğinin hakkını veriyor. Yüzünüzde hiç fondoten yok gibi. Lekeleride mükemmel kapatıyor. Ben 7/24 bronz olduğum için en koyu rengini aldım (5 numara-Amber) fakat daha açık tenler içinde renk çeşitleri mevcut. İlk satın aldığım parfümeri bana uzak olduğu için bittikçe ordan alamıyorum onun yerine google'da fondotenin adını yazıp aradım bu ürünü satan bir site buldum artık bittikçe ordan siparişini veriyorum. 30ml Fiyatı 40 TL.İtalya üretimi. Mutlaka fondoten kullananlara bir deneyin diyorum.

İREMCİX

You Might Also Like

7 comments

  1. Allaallaaa,ben de ilk kez duyuyorum.Şimdiye kadar estee lauder double wear favorimdi ama İremcix bunu denedin mi acaba,merak ettimde.

    YanıtlaSil
  2. ıtsbeaty de bile yok.http://www.itsbeauty.com/marka.asp?id=306
    deborahın sadece gözkalemi ve allığı var bu yok.nerden alınabilir.int.dışında ama lütfn

    YanıtlaSil
  3. Acaba hangi siteden aldığın öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
  4. deborah ürünleri watsonsta satılıyor, bir dönem allığını kullanmıştım, çok da memnundum.

    YanıtlaSil
  5. selamlar kızlar
    www.thekozmetik.com sitesinde ürünü bulabilrsiniz. benim 3.yü bitirişim ve asla vazgeçmem bu fondotenden

    YanıtlaSil
  6. Selam bende deborah calour copy nude fondoten kullanıyorum çokta memnunum ama clarins markanın trully matt ve everlasting olanlarınıda çok merak ediyorum çok övüyorlar denedinizmi acaba ve deborahla kıyaslarmısınız lütfen teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  7. bende deborah fondeten kullanıcısıyım comfort lift fondetenini severek kullanıyorum facebookta bir adres gördüm deborah ürünlerinibn tanıtımını yapıyordu bu sayede tanıştım fondetenim ile sizlerede tavsiye ederim kullandığınız ürünün özelliklerini anlatıyor facebooktan deborah milano ankara yazıyorsunuz ve adresi beyeniyorsunuz sayfanın her resminde ayrı bir ürün tanıtılmış umarım sizde size uygun makyaj malzemelerini ile tanışma şansına sahip olursunuz ankarada deborah ın satıldığı noktaların adlarıda var ayrıca deborah fondetende devrim yaratıyor bence :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...