Elif'in Oriflame Siparişi

5/31/2010

ben de geçen hafta gelen oriflame siparişlerimi paylaşmak istedim sizinle. yaz için kendime ve nişanlıma hafif kokulu ama kalıcı bir parfüm arayışlarıyla oriflame dan precious moments ve S8 parfümlerini sipariş etmiştim. satan kişi yeni başladığı için testerları yoktu elinde, ben de gözüm kapalı, güzel olduğunu umarak bu seçimleri yaptım. tabi insan bir kere o katalogu eline alınca tek bir siparişle kurtulamıyor ne yazık ki :) böylece giordani siyah göz kalemi, hollywood red carpet ruj ve yaban mersinli-lavantalı organik yüz kremini de almış bulundum.

SANY4920

şimdi gelelim yorumlara... yüz kremini (9.90 TL) beğendim. şeker gibi kokan ve güzel nemlendiren bir krem. giordani göz kaleminin (14.90 TL) ise tek gösterişi diğer ucundaki aplikatörü çıktı. belki de fiyatından ötürü yüksek beklentiler içine girmiştim, bilemiyorum :) hollywood ruj (12.90 TL) ise reklam edildiği üzere şu sıralar çok moda olan siyah eyeliner, rimel ve kırmızı rujla tamamlanan makyajın bir parçasıydı. gerçekten de tam kırmızı, yani içinde pembelik yok. dokusu da fena değil.

SANY4924

gelelim parfümlere..nişanlıma aldığım parfümü henüz vermediğim için paketli halde duruyor :) o yüzden kokusu hakkında yorum yapamıcam ama geçen sene ona S8 night'ı almıştım ve kokusu harikaydi ama kalıcı değildi pek. precious moments ise beni biraz hayal kırıklığına uğrattı. içinde elmas tozu bulunduruyormus, bu yüzden sıktıktan sonra tende parıltılı bir görüntü oluşuyor. kokusu ise meyveli, çiçekli, hafif bir koku ama ne yazık ki sanki bir yerlerden tanıdık geliyor (emotion gibi). bir de edp olmasına rağmen pek kalıcı değil. tam istediğim gibi bir parfüm olmasa da yazın gece gezmelerinde kullanabilirim sanırım :)

sevgiler..

elif


*Sizin severek kullandiginiz Oriflame urunleriniz var mi?

You Might Also Like

3 comments

  1. Giordani'nin koyu mavi hafif parlak göz kalemini almıştım ben de.. Mükemmel sürüş ve mükemmel kalıcılık.. Ama en son stoklarda oluşuydu geçen ay..

    YanıtlaSil
  2. *oriflamenin kalemleri gerçekten verilen parayı haketmiyor.

    *ruj müthiş görünüyor

    *erkek parfümü olarak bir daha alırsan ''de marco'' (yanlış hatırlamıyorsam adını) kesinlikle öneririm müthiş bir parfüm

    YanıtlaSil
  3. aynı rujdan ben de aldım çok kalıcı :/ çok severek kullanıyorum.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...