Elbiseye uygun ayakkabı, aksesuar ve çanta seçimi

5/09/2010

Herkese merhabalar;

Yaklaşık birkaç hafta sonra gideceğim düğün için elimde olan aksesuar,ayakkabı ve çanta alternatiflerinden birini seçmem gerekiyor.Bu blogu takip eden zevkli bayanların bana yardımcı olabileceklerini düşündüğüm için resimleri sizlerle paylaşmak istedim.

Kıyafetim; aşağıda gördüğünüz üzere düz siyah straplez derin yırtmaçlı bir elbise olacak. Fakat ayakkabı, çanta ve aksesuarlara karar vermiş değilim. Sizden yorumlarınızı bekliyorum. Sizce bu elbiseyle beraber asagida yayinlanan hangi ayakkabı, çanta ve aksesuarı kullanabilirim ?

1

* Boynuma asagidaki resimde gördüğünüz yılan formlu vintage kolyelerden birini takmak istiyorum. Birisi gümüş, diğeri altın sarısı renklerde. Hangisini takacağıma karar veremiyorum. Bir de yine yılan formlu gibi duran siyah, gümüş detaylı bir kolye var yoksa yılanları değil de onu mu taksam diye karar veremiyorum.

2

3

*Çanta olarak yukarida gordugunuz Thomas Wylde Barolo Skull Clutch ve ya Chanel clutch düşünüyorum, hangisini kullanacagima karar veremedim. Chanel clutch gümüş detaylı ve siyah renkte diğeri ise kırmızı renkte ve tüm detayları yine gümüş renkte.

*Gümüş renkte (bihter yüzüğü diye tabir edilen) çok değişik bir yüzük var elimde her zaman her yerde takılabilecek bir yüzük değil çünkü çok abartılı ve rahat hareket edemiyorsunuz bir yerlerinizi çizebilme riskiniz var :) Ama yinede çok seviyorum ve bu özel günde takmak istiyorum ama altın sarısı detaylı bir şeyler kullanırsam takamam çünkü gümüş bir yüzük doğal olarak gümüş renkte.

4

*Çok sevdiğim Chanel bileziklerim, swarovski taşları olduğu için gümüş detaylı birşeyler kullanırsam sadece o şekilde kullanabilirim, altın sarısı birşeylerle uyabileceğini düşünmüyorum.

5

*Gelelim ayakkabılara; toplam 10 adet ayakkabı resmi yolladım, aksesuar ve çantaya göre ayakkabıyı seçmek istiyorum.

6
7

Bana yardımcı olursanız çok sevinirim. Sizce hangi ayakkabı, hangi aksesuar, hangi çantayı kullanmalıyım? Bunlara göre makyajımı da seçeceğim. Benim için çok önemli olan bu günde yorumlarınız benim için çok değerli.

Ankara’dan herkese sevgiler
Yağmur

You Might Also Like

7 comments

  1. Ben diyorum ki, Chanel clutch, clutchın önündeki kolye ve en sondaki fotoğrafta, en solda duran gümüş renkli ayakkabı. Ayakkabıyla kolyenin uyumlu olacağı görüşündeyim. Onun dışında bir takı takman taraftarı değilim. Takacağın fazladan bir takı, bu asil elbiseyi basitleştirebilir.

    Sonunda neye karar verdiğini de haber verirsen sevinirim:)

    YanıtlaSil
  2. Bence chanel clutch, siyah kolye ve yüzük. Ayakkabı olarak da ilk resimde arkada duran 4 ayakkabıdan soldan üçüncüsü. Bilezikler de çok güzel fakat onu da takarsan çok fazla olacağını düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  3. bende hemen yorum yapmaliyim :)

    tercihimi chanel clutch, 2. fotograftaki puskullu kolye ve 1. fotograftaki $effaf topuklu ayakkabi'dan yana kullaniyorum. {ayakkabi haric Aysegul'le ayni fikirdeyiz :)} Burnu acik ayakkabi giyecegin icin ayak tirnaklarida ojeli olsun mumkunse :) bihter yuzugu cok hos, istersen takabilirsin, cok fazla saga sola takilirsa cikarir cantana atarsin :) kolyen gosterisli oldugu icin bence onu ortaya cikarmalisin, bu yuzden saclarini dogal gorunumlu bir topuz yaptirabilirsin.

    Ve Bi'ye katiliyorum, en son secimlerini bizim icin goruntuleyip gonderirsen cok seviniriz :)

    YanıtlaSil
  4. chanel clutch, 2. fotoğraftaki püsküllü kolye ve 1.fotoğraftaki arka 4lü olanın soldan 2.ayakkabı veya 2. fotoğraftaki soldan 2. ayakkabı bence olabilir{ewet ayakkabı konusunda ayrılıklar var:)}

    YanıtlaSil
  5. 2. foto da ki son ayakkabıyı giyip boynuna da gümüş rengi şık bi kolye takıp başka bir takı kullanmazsan çok zarif olur. [lara]

    YanıtlaSil
  6. kesinlikle Bi ' ye katılıyorum gümüş ayakkabıyla yılan başlı kolye uyumlu olacaktır.desenleri aynı gibi görünyo burdan.bi de chanel çanta tabiki.saçlarını sıkı bir topuz yaptırabilirsin.ama mutlaka siyah oje sür.tarzını bilmiyorum ama bu ürünlerle rock şıklığı yaratacağına eminim.

    YanıtlaSil
  7. hmmmmm X)

    elbise çok hoş ;)
    ben derim ki chanel clutch + hoş beyaz taşlı göşterişli küpe ve bu nedenle kolyeyi tercih etmem + saçların ne kadar uzun bilemiyorum ama sıkı bir topuz ya da at kuyruğu olabilir + yüzük + 2. fotoda ki en sağdaki siyah ayakkabı...

    makyajında siyah kalemi ön plana çıkarırsan inanılmaz olur ;)

    sonuç: sade, şık ve çekici

    ayyy meraktan ölücem keşke görebilsek X)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...