El Yapımı Origami Davetiyeler

5/28/2010

davetiye-modeli

Merhaba,

Çok uzun bir süredir, aslında evlilik hazırlığına başladığımdan beri, sitenizi gelinlik ararken bulmuştum - yaklaşık 1 senedir, o zamandan beri sessiz takipçilerinizdenim. Ama artık sessiz kalmayıp size teşekkür etmek istedim. Kağıttan kalpleri kına gecemde arkadaşlarımı davet etmek için hazırladım. Boncukları, kurdeleleri, katlamaları, sırma iple dikili zarfları hepsi bana ait, el yapımı yani :) Annem çeyiz hazırlamadın bunlar çeyizin oldu deyip durdu onları yaparken :))) Burada yayinladiginiz fikir için tekrar çok teşekkür ederim, artık günlük yaşamımın bir parçası haline geldi sitene bakıp bir göz atmak. Eline sağlık tüm bu uğraşın ve siteni paylaştığın için.

Sevgilerimle,

Elif

You Might Also Like

4 comments

  1. harika olmuslar canim, ellerine saglik... yayinladigim bir yazinin birilerine ilham vermis olmasini gormek super bir duyguymus :) umarim kina gecen guzel gecmistir. opucukler...

    YanıtlaSil
  2. Ne buyuk emek harcanmis, ellerinize saglik, cok cici olmuslar.

    YanıtlaSil
  3. harika fikir,sabrina hayran kaldim
    ellerine saglik

    YanıtlaSil
  4. ellerinize sağılık, kalp davetiyenizi çok beğendim, ben de nişanım için böyle bir şey düşünüyorum. fakat bu kalbin yapılışında kullanılan dikdörtgen kağıtların boyutlarının nasıl olması gerektiğini tutturamadım, yardımcı olur musunuz???

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...