Dilek'in selülit ve çatlaklarla mücadesi

5/09/2010



2009 Ocak ayında yaklaşık 58-59 kilo olunca ve hiçbirşeyin içine sığamayınca çok sıkı güzel bir şekilde başladım rejime. Aslında pek rejim de degildi. Akupunktura başladım ancak ilk haftalarda kilo vermek yerine kilo aldığımı görünce yemek düzenimi degiştirmeye ve dışarıda hiçbirsey yememeye karar verdim, sık ama az yemeye başladım yani ana öğün, ara öğün böylece çok aç kalıp metabolizmamı yavaşlatmadım. Ama akupunkturu bırakmadım çünkü ben bir migren sahibiyim ve o küçük minik iğneler bana çok iyi geldi. Bunun dışında doktorumun önerdiği zencefil tozu :))) ki siz de burada sıkça söz ettiniz. Akşam yemeklerinden sonra bir yemek kaşığı yoğurdun içine bir çay kaşığı kadar zencefil tozunu karıştırıp yiyorsunuz ve metabolizmanız hoppp hızlanıyor :))) ben yememe de çok dikkat ettiğim için bu tozla kilo verdim diyemem ama kendimi iyi hissetmemi sağladı diyebilirim, biraz acı olmakla birlikte dayanılamıycak gibi degil, hatta şu anda annem ve babamda sadece sevdikleri için yemekten sonra bu tozu yiyorlar...tavsiye ederim.....yoğurtla çok acı gelirse meyve suyuyla da içilebilir belki ama ben onu denemedim, bir yorum yapamam.

İkinci olarak da tabii bu kiloyu vermek spor yapmadığım halde fazla bi gevşemeye sebep olmadı ama çok da iyi olmadı...ben de bu sene selülit ve çatlak için yeni yeni şeyler denemeye başladım.. Öncelikle ben verdiğim 10 kilonun 3 kilosunu geri aldım :(( aslında pek memnun degilim bundan ama 48 kilodayken de yüzüm bir garipti hiç hoş değildi....Selülitle devam edicek olursak :)) bir dergide Çağla Şikel'e güzellik sırrını sormuşlar, o da kekik, bağdem, portakal ve biberiye yağlarını karıştırıp banyoda sürdükten sonra ipek keseyle masaj yaptığını ve bunun mucize olduğunu söylemiş. Ben de bunu duyunca koşup yağlardan aldım ve denedim ve gerçekten de çok memnun kaldım. Tabi internette bu yağ karışımının çeşitlerini, benzerlerini de bulmak mümkün. Selülitlere de iyi gelmiştir ama benim çatlaklarıma daha da iyi geldiğini söyleyebilirim. Herşey bir yana diz kapağımın arkasındaki çatlaklardan çok şikayetçiyim tamam yukarılardakiler sadece plajda belli olur da yani hiç etek de mi giyemeyeceğiz yakında :(( tabii buradaki esas mesele sizin söylediğiniz gibi bu tür uygulamalara düzenli olarak devam edebilmek işte ben de bu noktada sorun yaşıyorum aslında ama blogda söz ettiğiniz yağı da bulursam deneyeceğim..

Ayrıca banyoda artık kabak lifi ve defne sabunu kullanıyorum, çok ama çok memnunum. Bu arada yağları bazen ipek keseyle bazen de kabak lifiyle kullanıyorum iyice kızarana kadar masaj yapıyorum. Bir gün selülitlerim gitmeyebilir ancak bu masajı yapıcam diye kol kası yapacağım kesin :P Bütün bunlarla birlikte biraz kozmetiğe de bulaşmak iyi gelir diye düşündüm ve Dr. Murad' ın selülit giderici serumunu ve sıkılaştırıcı kremini edindim bunlardan da ayrıca çok memnunum..

İşte böyle :)) umarım benim de biraz katkım olmuştur, umarım beğenmişsinizdir. Son olarak bir de soru sorayım, göğüs ve dekolte sıkılaştırıcı kremlerden ya da yağlardan bildiğiniz, denediğiniz, memnun kaldığınız tavsiye edeceğiniz şeyler var mı??

Hepinize iyi hafta sonları :))))))

DİLEK

You Might Also Like

3 comments

  1. çok güzel öneriler vermişsin dilek teşekkürler!

    YanıtlaSil
  2. Dilekcim ne iyi etmişsin de yazmışsın beni çok motive etti bu yazın :) ben de 62 kiloyum, önceden 52 kiloydum ne güzeldi,tekrar o zamanki halime dönmem lazım yaş ilerlemeden - giderek daha zor olacak çünkü metabolizma yavaşlıyor.. ben de çabalamaya uğraşıyorum, aklımda bütün planlar tamam,neleri yapacağımı biliyorum, sadece motivasyon eksik, bu tarz yazılar çok iyi geliyor bana, "eğer çabalarsam bir sonuç alabilirim,bak işte sonuç alanlar var" diye düşündürüyor ve daha da gayret etmemi sağlıyor :) teşekkür ederim, umarım hep zinde ve selülitsiz kalırsın :)darısı benim başıma :D

    YanıtlaSil
  3. ben de bir suredir kabak lifini kullaniyorum. daha cok bi etkisini gormedim zaten pek oyle selulitim de yok ama kendimi cok iyi hissettirdigi kesin :) motive oluyorum liften sonra bacagim kipkirmizi olunca :):)
    ben sevgili gobegimdeki bombeye karsi da kullaniyorum ayrica. kan dolasimini hizlandiriyor ya faydasi olur diye :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...