Bilge'nin Alışverişi

5/09/2010

Herkese Fransa'dan MERHABA :)

Buralarda maalesef hala yaz gelmemekte ısrar ediyor ve bende bu duruma çoook sinir oluyorum… Soğuk havalara inat kendimi alışverişe verdim… Yazın o sımsıcak günlerinde giymeyi hayal ederek aldığım bazı ürünleri sizlerle paylaşmak istedim… Bu arada zayıflamamın da etkisi oldu bu alışverişlerde şöyle ki, kilo verdiğimi gördükçe daha da mutlu koştum alışverişe :) ben genelde rahat giyimi seven birisiyim. Alışverişlerimde yakışanı ve rahat olanı tercih ederim… Marka takıntım falanda yoktur. Çünkü kıyafetlerimden çok çabuk sıkılan biriyim. Bu nedenle çeşit çeşit ve uygun fiyatlara almayı tercih ediyorum. Sürekli alışveriş yaptığım H&M, Pimkie, Promod, Zara, Misscoquines, Jennyfer gibi mağazalardan çok uygun fiyatlara beğenerek aldığım kıyafetlerimin bir kısmını sizlerle paylaşmak istedim.

Öncelikle harika fikirlerle bana esin kaynağı olup moda konusunda ufkumu açan ve sayfasında bana yer veren sevgili adasim Banu’ya çok teşekkür ediyorum. Ayrıca bu yazıyı okuyan siz değerli okuyuculara da buradan kucak dolusu sevgiler gönderiyorum. Son olarak buradan TR’ ye sesleniyorum: Seni çok özledim… her ne kadar uzaktan, yabancıların gözünde karışık, istikrarsız, güvenilmez hatta bir Arap ülkesi gibi gözüksen de ben senin sıcacık, enerji dolu ve bambaşka, hiçbir yere benzemeyen, sadece TR’ de yaşan insanın anlayabileceği bir güzelliğin ve ruhun olduğunu biliyorum. Sana kavuşmak için gün sayıyorum. İstanbul, Datça, Çanakkale, Adana bekleeeeeeeee azzzzz kaldııı :)
Image and video hosting by TinyPic

1 ve 2 - Misscoquines’den çok severek aldığım sandaletlerim.

3- Promod sandaletlerim çok sevdim ve yazın giymenin hayallerini kurmaktayım.:))


4 ve 5- Pimkie’den aldığım şortlarım. Gri olan şu an bol geliyor aldığımdan beri kilo vermişim :))) TR’ de daralttırmayı düşünüyorum.








6- Üzerindeki baskısına ve omuzlarındaki detaylara bayıldım. Tabi birde çizgili modası var ya şimdi : ) Pimkie’den aldım.

7–8 Pimkie’den aldığım t-shirtler.

9- Jennyfer’dan aldığım bu askılıyı şortların üstüne düşündüm.

10–11–12–13- Sevgili arkadaşlarımız M ve Z şubatta Paris’e geldiğinde indirimlerde birlikte almıştık :) kış ve yaz indirimlerin de harika şeyler oluyor ama elinizi çabuk tutmak gerekli yoksa bir şey kalmıyor.

14- Bunu şehirdeki adını unuttuğum bir butikten aldım. Pulları ters yönde çevirdiğinizde üstüne şekil çizip yazı yazılabiliyor :))) o kalbide sizin için ben çizdim : )

15- Promod’dan aldığım kısa elbise, kat kat, ön tarafı baskılı arkası düz beyaz. Deniz kenarında falan giyerim diye aldım birde önündeki baskısını çok sevdim.

16- Zara’dan aldığım trençkot. Buralarda hava çok değişken ve hala soğuk olduğu için genelde severek giyiyorum.

17- Promod’dan aldığım beyaz gömlek. Aslında bir sürü beyaz gömleğim var giymediğim ve dolap bekleyen ama bununda yaka ve kol detaylarını sevdim : )))

Son olarak bunların yanında aldığım küpe, yüzük, kolye, şapka gibi aksesuarlarımı şimdilik buraya koymadım, onları da başka sefere koyarım diye düşündüm.

Şimdilik bu kadar yeni alışverişlerde yine sizlerle paylaşmak üzere sevgiyle kalın…

B.Bilge

You Might Also Like

5 comments

  1. canim sandaletlerine bayildim, harika secimler yapmissin. bir de o pullu tisortleri cok sevdim, tam benlik :) hepsini guzel gunlerde kullan tatlim. paylasimin icinse tekrar tesekkur ederim. ~banu

    YanıtlaSil
  2. ben çok teşekkür ederim şekerim:)

    YanıtlaSil
  3. En güzel günlerde kullan inşallah..çok candan yazmışsın çok hoşuma gitti

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler Anonymous :)

    YanıtlaSil
  5. hepsi cok cici (:

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...