Avene Diacneal Akne Kremi Kullananlar

5/09/2010



Merhaba.. Avene Diacneal Akne Kremi'ni duydunuz veya kullandınız mı hiç?

Cildimdeki sivilce izleri için iyileştirici bi krem arıyodum uzun süredir, nette bepanthol kremin sivilce izlerine iyi geldiği yorumlarını okudum. Almak için eczaneye gittiğimde kendimi Avene Diacneal Akne Kremini alıp çıkarken buldum :/ Eczanelerdeki dermatologlardan ve kozmetik mağazalarında çalışanlardan aşırı etkilenip her seferinde almak istediğim şey haricinde birsürü şey alıp çıkıyorum! Sonuçta hüsran oluyor genelde. Bu kremi daha önce hiç duymamıştım, acaba okuyuculara sormamız mümkün mü? Kullanan ve sonuç alan var mı?

Paper Doll

You Might Also Like

7 comments

  1. merhaba bu kremi hiç denemedim ancak bepanten kremlerin izlere iyi geldiğine katılıyorum çünkü benimde cildimde arada sırada tek tük çıkan sivilceler oluyor ve bepanten krem izleri çabucak geçiriyor ben çok memnunum. hepinize mutlu günler dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Aloe vera jeli iyi gelir akne sonrası izlere. Bi' de izler daha da koyulaşıp inatçılaşmasın diye güneş koruyucu kullanmak isteyebilirsin.

    YanıtlaSil
  3. bepantholun hem fiyati hemde islevi gercekten guzel ,satis elemanlari ve eczacilarin bazilari prim kazanmak icin diger urunleri satiyorlar bu yuzden neye karar verdiyseniz onu alip cikmali :)) bu kremi hic kullanmadim ama umarim ise yarar ..

    YanıtlaSil
  4. içeriğindeki alfa hidroksi asitlerle cilt dokusunu yeniler ve izlerinize iyi gelir.kış aylarına doğru,bu kreminiz bitince tretin de deneyebilirsiniz,bepanthenin içerisinde izlere iyi gelebilecek bir madde yoktur,doğal iyileşme sürecinde izler azalırken kişiler izleri düzeldi sanıyorlar.

    YanıtlaSil
  5. Ben kullanıyorum. Akşamları sivilcelrimin üzerine sürüyorum bazen de T bölgeme. Olmuş sivilceleri söndürdüğü ve izleri yok ettiği doğru ancak sabır istiyor. Buna ek olarak Salyangoz kremini de kullanıyorum bu aralar. Onun etkisi anında gözleniyor. Hem sivilceyi kurutuyor hem de izleri yok etmeden destek sağlıyor.

    YanıtlaSil
  6. arkadaşlar ben kullanıyorum, sivilce çıkacağını anladığım an üzerine sürüyorum.. kesinlikle ilerlemesini engelliyo. tavsiye ederim. güzel bir krem

    YanıtlaSil
  7. merhabalar;
    ürünü http://www.portakalrengi.com/avene-diacneal-akne-kremi-30-ml burdan 40 tlye aldım ve çok etkisini gördüm; tavsiye derim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...