Sunset Village'in çantası

4/27/2010

DSC00250no

Cok hoşuma gitti bu çantanın içindekileri yayınlama bölümü, bende katılmak istedim.

1.Koskacaman çantam.içine herşeyi koyabilirsiniz,montumu bile içine tıkıştırdığımı bilirim:)

2.Cüzdanımda biraz büyükçene

3.Güneş gözlüğüm

4.Cep telim

5.ipodum dolmuşa,minibüse binmek gerektiğinde kurtarıcı,arabada müzik dinlemeyince başım tutuyorda benim:(

6.Foto makinemin kendisini koyamadın onunla çekim yaptığımdan kabını koydum :)

7.Ev ve araba anahtarım.

8.İlaç çantam nolur nolmaz diye.

9.Burberry parfüm

10.Dove stick

11.Nivea dudak nemlendiricisi

12.Öğrenci olduğum için hep yanımda duran kalem kutum ve kalemlerim

13.Eldivenlerim(sanırım artık onları çantamdan çıkarma vakti geldi)

14.tokalarım

15.usb (heran bir yerden dosya almak gerebilir)

16.Ayna

17.Vivident naneli sakız

18.Clinique siyah göz kalemi

19.Clinique allık

20.Clinique lipstick

21.Neutrogena el kremi

22.Activex hijyen

23.Yanımda su bulundurmaya özen gösteriyorum

24.kıyafetime uygun bir şal bulunduruyorum genelde yanımda

Ne kadar da çok şey varmış yanımda :)
İşte bu kadarr....


You Might Also Like

3 comments

  1. bu yazıyı gönderdiğimde havalar soğuktu ondan yanımda eldivende taşıyordum ama artık taşımıyorum:))) havalar hala soğukk :((

    YanıtlaSil
  2. evet, yayinlamakta epey bir geciktim :( ama yine de icindekiler havayla uyumlu oldu :) dedigin gibi hava hala soguk...

    YanıtlaSil
  3. masallah cantanin icinde yok yok :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...