Simay'in Elbisesi

4/22/2010

DSC00643

Bugün hatta biraz önce resimdeki elbiseyi aldım. Uzun boylu oldugum icin bana biraz kısa oldu altına kot şort veya lacivert şort planlıyordum ama lacivert şortu giyince arkadaşlarım olmadı dedi. Taytla giy dediler, ben tayt sevmiyorum ve taytla giymek istemiyorum. Acaba biraz kestirsem kırmızılı kısmından o zaman olabilir mi? Siz ne öneriyorsunuz?

Bir de kırmızılı kısmı balon modelinde oldugundan şişman gösterdi dediler :) ay gidip degistirsem mi ki bunu :(:(:(

You Might Also Like

9 comments

  1. etek ucundaki kırmızılı kısımdan kestirip kot şortla giyebilirsin bence mantıklı:)

    YanıtlaSil
  2. giyemeyeceksen değiştir bence hiç dolapta durmasın boşuna

    YanıtlaSil
  3. ust kismiyla alt kisminin uyumunu ben pek begenmedim acikcasi kestirmekle falan ugrasma geri ver derim :(

    YanıtlaSil
  4. ayy çok güzelmiş elbisen :) nerden ne kadara aldın canımm??

    YanıtlaSil
  5. elbisenin altı çok güzelde üst tarafı çok alakasız bence bel kısmından kestirip etek yaptır beyaz bi tisörtle giy farklı bi yaklaşım oldu

    YanıtlaSil
  6. bence cok güzel.hiç elleme ve de değiştirme.
    hep aynı sınırlarda,tarzda giyinmek mı lazım buda değişik kıyafetın olur fena mı.ayrıca kırmızı siyah beyaz uyumu bozup ayrı b ir hava katmış.kırmızı bölümü kestirmek elbiseyi sıradan yapıcaktır.

    YanıtlaSil
  7. Bence içine sinmediyse değiştir gitsin.

    YanıtlaSil
  8. çok güzel güle güle kullan kotondan sanırım yada benzettim bende böle biiy beğendim tombik oldum diye almadm ama bende sana çok yakışmış kestir birazcık giy sonra:)

    YanıtlaSil
  9. sordugun sorunun cevabi olmayacak ama korse kismi biraz kenarlardan sikmis sanki ondan biraz kötü durmus..

    ama elbiseyi begendim. taytla güzel olmamis ama kot sortla haarika olur!
    lacivertin tonunu tutturamazsin o yüzden arkadaslarinin da dedigi gibi olmaz :)
    amaa yok icime sinmedi diyorsan git degistir tabi :) bosu bosuna dolapta duran kiyafetlere sinir oluyor insan verdigi paraya da aciyor

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...