My Makeup Story'nin çantası

4/18/2010

180320101149

Merhaba Salıncakta iki Kişi :) Ben My Makeup Story. Seni severek takip ediyorum ve çanta sobesi için bende çantamı sobeletmek istedim:)

Işte içindekiler;

1-) Ajandam:) Ben fena halde ajanda delisiyimdir. Olmazsa olmaz benim için..
2-) Avon sıkılaştırıcı el kremim..
3-) Ev anahtarım
4-) Kokulu-kokusuz antibakteriyal jelim.. (Kokulu bazen midemi bulandırabiliyor o yüzden 2 çeşit kullanıyorum)
5-) Biber gazım
6-) kağıt mendilim
7-) Cüzdanım
8-) Gözlüğüm ( 0.50 numara miyopum ben:( )
9-) Çanta aynam
10-) Flash discim(Burda tanıtıştım)
11-)Aşkitomun tee uzaklardan bana hediyesi anahtarlık. (Benim okuldaki dolabımın anahtarlığı..)
12-)mp3 player'ım
13-)Tokalarım
14-)Makyaj çantam..

Şimdiden teşekkür ediyorum:) öpüldün

You Might Also Like

2 comments

  1. çok teşekkür ediyorum:) blogumda size teşekkür postu oluşturdum..

    bakmak isterseniz buyrun;
    http://mymakeupstory.blogspot.com/2010/04/gecikmeli-mim.html

    bloguma beklerim sizi:)

    YanıtlaSil
  2. cok tesekkur ederim canim, cok dusuncelisin.. optum!

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...