MELTEM'IN KOZMETİK ÜRÜNLERİ

4/28/2010

Blogunu, özellikle de “okuyucudan gelenler” köşesini çoooook büyük ilgiyle takip ediyorum. Bu kadar severek takip edip, tonla yeni şey öğrendikten ve bu kadar faydalandıktan sonra, kendi kozmetik malzemelerimi tanıtmak konusunda sorumluluk hissettim doğrusu. (Herkes hissetmeli bence :P ) Böyle nefis bir blogu bizimle paylaştığın için özellikle sana, ve de malzemelerini paylaşarak okuyuculara faydası dokunan herkese çok ama çok teşekkür etmek istiyorum.

Fotoğraflar, telefonla çekildiği için çok net değil maalesef :( Yine de umarım okuyuculara bir nebze de olsa faydam dokunmuş olur.

İstanbul'dan sevgilerle
Meltem..

YÜZ BAKIM

YÜZ BAKIM MALZEMELERİM

1-Nivea Göz ve Dudak Makyaj Temizleyicisi: Fena değil. Resimdeki Avon göz makyaj temizleyicisine alternatif olarak almıştım. Çünkü Avon gözlerimin içine kaçıp inanılmaz şekilde yakıyordu. Nivea Avon'a göre bir nebze de olsa daha iyi.

2-Deborah Clean Skin micro tanecikli peeling: Memnunum. Yıllar önce kullanarak çok memnun kaldığım Freeman peelingi almak için gittiğimde, cildimin daha küçük tanecikli bir peelinge ihtiyacı olduğunu söyleyerek satmışlardı bunu. Freeman’den aldığım sonuç daha iyiydi ama. Bitince bu kez kararlı davranıp yine freeman almayı düşünüyorum.

3-Nivea Oxygen Power yüz temizleme jeli: Kadınlar günü indiriminden faydalanarak Watsons’dan yarı fiyatına alarak stoklarıma ekledim. Hiç kullanmadım henüz, yorum yapamayacağım.

4-Neutrogena göz makyaj temizleyicisi: Hiç Bi Facil kullanmadım ama bunun üstüne göz makyaj temizleyicisi tanımıyorum. Süper temizliyor. Sadece benim göz altlarımda biraz hassasiyet olduğu için, ürünü üst üste fazla uygularsam hafif acıma oluyor. Kadınlar günü indiriminde bundan da stokladım :)

5-Avon göz makyaj temizleyicisi: Eh, vasat bi ürün. Üstte de bahsettiğim gibi gözlerimin içine doluyor ve de yakıyor. Fakat hiçbir ürünü atarak ziyan etmekten hoşlanmadığım için yine de ara ara kullanıp bitirmeye çalışıyorum.

6-Diadermine yüz temizleme jeli: İndirimden stokladım. Henüz kullanmadım.

7-Diadermine üçü bir arada temizleme losyonu: Çok methediyorlar bu ürünü fakat göz makyajımı, özellikle de rimelimi kesinlikle çıkarmıyor. Kirpiklerimin çok uzun oluşuna bağlıyorum bunu.Yorgun olduğum günlerde işime yarıyor sadece. Yüzümü yıkamaya üşenirsem bununla temizliyorum.

8-Avon rejuvenate göz çevresi kremi: Yeni kullanmaya başladım, henüz bi etkisini görmedim.

9-Avon rejuvenate yüz için gece nemlendiricisi: İdare eder bir nemlendirici. En güzel tarafı fazla yağlandırmadan nemlendiriyor.

10-Avon rejuvenate yüz için gündüz nemlendiricisi: Aynı şekilde, idare eder.

EL VE VÜCUT BAKIM

VÜCUT BAKIM MALZEMELERİM

1-Oriflame Divine Body Cream: Parfümünü almıştım, yanında hediyesi idi bu da. Kokusu çok hoş. Hafif, tam bir yaz kokusu.

2-Avon el kremi: Çoooook memnunum, daha iyi bir krem kullanmadım şimdiye kadar.

3-Deo Tak Koltukaltı Roll-on: Rezalet. Bilmiyorum, ya da bana yaramadı. Bırakın 1 haftayı, 1 gün için bile vasat bi ürün. Bitsin diye bakıyorum. Asla yenisini almayı düşünmüyorum.

4-Diadermine Tonik: Yüz bakım malzemeleri arasına koymayı unuttuğum için burada yer verdim. Yeni kullanmaya başladım, memnun kalacak gibiyim.

5-Johnson’s Baby Vücut Yağı: Kuru ötesi vücudumu ıslakken sürdüğümde çok güzel nemlendiriyor. Birkaç şişe bitirdim daha önce, bunu yeni aldım.

6-Rexona Roll-on: İdare eder.

7-Fa Roll-on: Kokusu çok güzel, kullandığım roll-on’lar içinde en iyisi bu. Bi ara Dove’unkini de almıştım, o da çok güzeldi. Başka markaları da deneyim, belki daha güzelini bulurum dedim ama ı-ııh, fa dışında bulamadım :)

8-Nivea Good-Bye Cellulite Jel-Krem: Düzenli kullanamadığım için henüz bir etkisini göremedim ama düzenli kullanan arkadaşlarım da pek faydasını göremediklerini söylüyorlar. Bilemicem, ben onların yalancısıyım :)

9-Swisa Beauty El ve Vücut Losyonu: Bu ürünü bir set içinde almıştım. Bilenler bilir, Cevahir AVM’de “maniküre ojeye son” sloganıyla bir standda tanıtımı yapılıyordu. Çenesinden ve yapışkanlığından uçanla kaçanın kurtulduğu bir kadın tanıtıyordu. Setin içinde bir tırnak parlatıcı sünger, manikür yağı, tırnak eti temizleyici, bir de bu losyon vardı. Kadın losyonu bir sürdü, hemen tav oldum aldım. Almayanlar varsa sakın aldanmayın. O sürüldüğü anda missssssler gibi kokan, yumuşacık olup nemlenen eliniz var ya, 2 saat sonra katır kutur oluyor. Nereye gidiyor o kadar krem anlamıyorum :) Kısacası çok güzel kokan, iyi nemlendiren bir ürün. Ama kalıcı nemlendirmiyor. Vücudum güzel koksun diye banyodan sonra sürüyorum işte arada sırada.

10-Nivea SOS Lip Balm: Süper bi balm. Lip balm konusunda Niveanın üstüne tanımıyorum zaten. Blistex de kullandım fakat Nivea kadar başarılı bulmadım nedense. Yanımdan asla ayırmadığım, bittiği an yerine yenisini aldığım ürünlerden biri.

SAÇ BAKIM

SAÇ BAKIM ÜRÜNLERİM:

1-Barcelino Saç Bakım Yağı: Güzel bi ürün, saça iyi gelen yağların karışımından oluşuyor. Ayrı ayrı aktardan alıp karıştırmaya uğraşmıyorsunuz. Watsons’dan almıştım.

2-Elseve saç krem ve serumları: Elseve ürünleri genel olarak saçlarıma iyi geliyor. Çok memnunum. Özellikle beyaz şişede kırmızı pompalı olanı yatmadan önce uyguluyorum saçlarıma, ipek gibi oluyor.

FARLAR

GÖZ FARLARIM:

1-İnglot Far Paletlerim: (En solda dikdörtgen şeklindeki ve onun yanındaki 5’li olan) İnglot farlardan memnunum. Fakat MAC’den bile daha iyi diyecek kadar değil. Böyle yorumlar da okuyorum çünkü zaman zaman. MAC’in yerini tutamaz fakat kullandığım birçok markaya göre oldukça başarılı.

2-MAC Far Paletim: (En sağ üst köşedeki) Gri-Siyah tonlarında bir 4’lü palet. Çok seviyorum. En kısa zamanda MAC farlarımı arttırmak istiyorum.

3-Cecile Tekli Farlar: 3 renk. Yeşil, bordo-mürdüm arası bir renk ve de altın ışıltılı beyaz. Çok hoş farlar. Zaten Cecile çok beğendiğim bir marka. Tüm ürünlerini çok beğeniyorum. Herkese tavsiye ederim.

4-Cecile 3’lü Far: Lacivert-mavi ve gri renklerden oluşan bir far. Nedense sadece bu fardan memnun değilim. Homojen durmuyor laciverti sürünce. Mavisi de aynı şekilde aslında. Biraz da sert yapısı. Bilemiyorum, farkında olmadan su filan mı damlattım da sertleşti diyeceğim ama zaten terracotta farlar olduğu için su etkilememesi lazım. Yine de sözümün arkasındayım, genel olarak çok iyi bir marka.

5-Maybelline Tekli Farlar: 4 renk Siyah, açık gri, sarıya bakan bir bej ve deve tüyü rengi. İnanılmaz kalıcı farlar. Kalıcılık konusunda inglottan bile iyi diyebilirim. Işıltıları da çok kıvamında.

6-İnglot Tekli Farlar: Füme ve krem rengi. Aslında krem rengini, göz altımı aydınlatmak için MUA tavsiye etmişti fakat amacına hizmet edemedi maalesef. Concealer sürdükten sonra, göz kalemim, bu yağlı ortamdan yüz bularak çok fena bir şekilde akıyordu. Buna nasıl engel olabileceğimi sorunca, bu renk farı concealerın üzerine uygularsam, göz altımı da kurutmamış olarak akmayı minimuma indirebileceğimi söylemişti sevgili İnglot MUA’sı. Fakat aynen söylediği şekilde yaptığımda göz altlarımdaki ince çizgilerin içine dolarak inanılmaz kırışık gösterdi. Denemeden almış bulunduğum için bi kere, öylece kalmış oldu. Bi işe yaratabilir miyim acaba diye düşünüp duruyorum. Baz olarak kullanmak için fazla kuru bir far, o yüzden baz da yapamıyorum. Bakalım, belki bir fikir gelir aklıma :)

7-Flormar Tekli Farlar: Gri, Lacivert, Deve Tüyü, Mavi, Beyaz, Pembe ve Krem renkleri. Watsons’ın bir günlük yaptığı bir flormar indiriminden aldım bunları. Hem yarı yarıya kampanyası vardı hem de 2 al 3 öde. Biraraya gelince sudan ucuza gelmişti farlar. Ben de bundan istifade doldurdum renkleri :) Fiyatına göre oldukça iyi ürünler. Özellikle son yenilenmesinden sonra ben seviyorum Flormar’ı.

8-Deborah İkili Far: Krem rengi ve kahve. Krem rengi çok doğal duruyor. En çok kullandığım far diyebilirim. Birkaç kez bitirdim. Bunu sürüp üzerine bi siyah kalemle bir de rimel, süper duruyor. Fakat en son gittiğimde bulamadım, ürünü kaldırmışlar.

9-Maybelline Tekli Far: Krem rengi. Krem renk hastalığım olduğunu herkes anlamıştır sanırım. Deborah’ın bu rengini bulamayınca, ona alternatif olarak bunu aldım, ama yerini tutmadı. Bu da güzel gerçi, hakkını yemeyelim.

KALEMLERİM

GÖZ KALEMLERİM

Sol baştan itibaren sırasıyla, Cecile, Emily, Flormar, Avon, Nivea, İnglot ve Alix Avien kalemler. Cecile sürme kalemlerini halen bilmeyeniniz varsa, sizin için çok üzüldüm :p Harika kalemler. Yumuşacık. Sürdükten sonra kurumasını bekliyorsunuz, akmayı kokmayı unutuyorsunuz (Tabi benim gibi yağlı göz altları olanlar istisna) Bende akmayan kalem yok bugüne kadar. Mac’teki MUA’nın assssla akmaz dediği kalem bile aktı. Cecile de akıyor doğruyu söylemek gerekirse fakat en az akan kalem diyebilirim. Kullanan arkadaşlarım var. Gözümün önünde sürüp akşama kadar birlikte vakit geçirdiğimiz oldu, gram akma bozulma olmadı. Emily kalemler de aynı şekilde sürümü çok kolay ve yumuşak. Flormar nispeten biraz sert fakat renklerine dayanamayıp aldım. Alix Avien tombul kalemler çok güzel. Bu markanın ince kalemleri beş para etmez. Sürebilmek için gözü resmen kazımak gerekiyor ama bunlar öyle değil. Biri yeşil biri de altın sarısı.

PUDRA VE ALLIKLARIM

ALLIK VE PUDRALARIM

1-Flormar Terracotta Pudra: Pudra aslında ama ben koyu tarafını allık, açık tarafını da aydınlatıcı olarak kullanıyorum. Çok hoş bi ışıltısı var. Çok seviyorum.

2-Barbara Bort Pudra ve Krem Fondöten: Bu pudrayı da, İnglot far ile çözüm bulamayıp, akan göz kalemlerime derman olur düşüncesiyle almıştım. Yoksa buğday tenliyim, bu kadar açık renk pudra zaten kullanamam. Barbara Bort ürünleri doğal ve de göz çevreme de rahatlıkla sürebileceğim ürünler olduğu için bir deneyeyim dedim. Fardan daha doğal durduğu kesin, fakat yine de çok fazla kullanmamaya gayret gösteriyorum, çünkü kurutuyor doğal olarak. Krem Fondöten güzel. Sürünce kadifemsi bi sonuç çıkıyor ortaya.

3-Cecile Allıklar: Çok çok çok doğal duruyorlar. En çok kullandığım rengi, kapağı açık olan. Diğerlerini pek kullanmıyorum, bi alışverişimde promosyon olarak vermişlerdi. Biri bronz pudra, diğeri de çok koyu kahve düz renk allık. Kahve allığım zaten olduğu için gerek duymadım. Ya hediye ederim ya da bi ara kullanırım diğeri bitince.

4-Deborah Kahverengi Allık: Aslında bu da bronz pudra fakat ben allık olarak kullanıyorum. Çok memnunum. Çok güzel bir yapısı var. Allık olmadığı için kalıcılık sorunu var biraz ama ben gün içinde sık sık tazeleyerek bu sorunu aşıyorum.

5-Maybelline Köpük Allık: Rengi çok hoş bir pembe. Rengine vurulup almıştım, severek de kullanıyorum. Cildim kuru olduğu için köpük olması sıkıntı yaratmıyor.

6-İnglot Sıvı Fondöten: Güzel bir fondöten aslında ama rengi tam istediğim gibi değil. Şişedeki duruşu ya da bileğimin iç kısmına sürünce güzel ama yüzüme sürünce istediğim rengi vermiyor. Yine de kullanıyorum sık olmasa da.

7-Max Factor Long Lasting Performance Sıvı Fondöten: Hayatımın fondöteni sanırım. 10 yıl aralıksız kullandım. Başka markaları da denemeliyim diyerek bir süre almadım ama yerini tutacak başka bir fondöten bulamadım. Bu yüzden 2 sene aradan sonra dayanamayıp tekrar aldım. Sanırım artık kolay kolay ihanet etmem Max Factor fondötenime.

8-İnglot Şeftali Rengi Allık: Fotoğrafı çektiğim sırada makyaj çantamda olduğu için fotoğrafa eklemeyi unutmuşum maalesef. Yorumlarımı yazayım bari dedim. Çok güzel ve doğal bir şeftali rengi. Kalıcılığı da güzel. Tek olumsuz tarafı var, sürerken çok toz toz oluyor ve ürünün yarısı bu şekilde lavaboya dökülüp ziyan oluyor.

RUJ VE RİMELLERİM

RUJ, GLOSS VE RİMELLERİM

1-Golden Rose Glossum: Çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim. Yapış yapış hissi veriyor. O hisse de renk ne kadar güzel olursa olsun tahammül edemiyorum. Sanırım artık kullanmayacağım ama atmadan önce size de yorumda bulunmak istedim.

2-İnglot Glossum: Siz siz olun açken kesinlikle alıp sürmeyin. Nasıl müthiş bir çikolata ve vanilya kokusudur öyle… Kalıcılık rezalet, dudakta duruşu da öyle aman aman güzel değil. Çok nude bir renk. İtiraf etmeliyim, sadece kokusuna vurulup aldım.

3-Barbara Bort Glosslarım: Kullandığım en güzel glosslar. Işıltısı çok güzel. Yapış yapış asla değil. Ucu fırçalı değil aplikatör şeklinde (çoğunluğun aksine bu benim için bir artı) Renkleri de çok güzel. Ruj ve glosslarımın içinde en sık kullandıklarım.

4-Maybelline Rujlarım: Bunlardan da çok memnunun. Nemlendirici özelliğe sahipler. Dudaklarımı kurutmuyorlar. Renkleri sütlü kahve ve mürdüm.

5-Markasını bilmediğim (üzerinde de yazmıyor) kadınlar gününde watsonsda alışveriş yaparken hediye olarak elime tutuşturulan ruj. Rengi çok cart bir renk. Kullanırmıyım bilmiyorum. Henüz hiç kullanmadım.

6-Classics, Maybelline ve Deborah Ruj ve Glosslarım: Classics rujum bitti bitecek. Çok nefis, mürdüm-bordo arası bir renkti. Her görenin numarasını ve markasını sorduğu bir rujdu. Yanındaki maybelline, kahverengi bir ruj. Bir arkadaşımın hediyesi. Geçen haftadan beri var. Hiç kullanmadım. Deborah gloss, sadece parlaklık ve ışıltı veriyor, renk yok. Bi alışverişte promosyon olarak vermişlerdi. Sıradan bir gloss. Nadiren kullanıyorum.

7-Flormar Rujum: Çok kuru bir ruj. Bu serinin renkleri çok güzel, rengine dayanamayıp aldım zaten. Bu da çok hoş bir sültü kahve. Fakat zaten çok kuru olan dudaklarımı daha da kurutunca kullanmaktan vazgeçip yerine Maybelline’in sütlü kahve olanını aldım.

8-Classics Glossum: Classics’in bu kutudaki glosslarına bayılıyorum ben. Çift taraflı. Golden Rose’un da küp şeklinde ambalajlı olanından var aynı renklerde. Golden Rose almaya gidip de istediğim renkten kalmayınca ben de bunu aldım. Asıl kullandığım renk altta kalmış. Çok hoş bir uçuk pembe. Dudakta varla yok arası bir parlaklık ve pembelik veriyor. Bitince yine alacağım ürünlerden kendileri.

9-Rimellerim: Sırasıyla Golden Rose mavi rimelim, Golden Rose 3D fantastik maskara, Loreal ve Flormar Ultra Black maskara. Genel olarak hepsinden memnunum diyebilirim ama en çok flormarı kullanıyorum: Kirpiklerim çok çok uzun olduğu için aslında hangi rimeli sürsem güzel bir etki yaratıyor.

FIRÇALARIM

FIRÇALARIM

Sırasıyla İnglot, Alix Avien , Body Shop ve Avon fırçalar. Alix Avien çok dandik. Kullanmıyorum desem yeridir. Promosyon olarak vermişlerdi bi alışveriş sırasında Erkul Kozmetik’te. İnglot fırçalara zaten yorum yapmama bile gerek yok. Bu fırçaların yorumlarını duymayan, okumayan kalmamıştır sanırım. İnglot’un Mac ile yarışabileceği ürün varsa o da fırçadır sanırım. Body Shop’un fırçalarını çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim. Fazla sentetik geldi bana. Fiyatını haketmiyor bence. Body Shop’tan alana kadar gidip İnglottan almak daha mantıklı geldi bana. Avon da aynı şekilde çok kaliteli değil fırça konusunda ama en azından fiyat açısından çok uygun. Hele bir de indirime denk getirirseniz (ki ben öyle almıştım) 2-3 TL’ye fırça sahibi oluyorsunuz. Makyaj çantamda olduğu için fotoğrafa eklemeyi unuttuğum bir de Avon Kabuki firçam var. O far fırçalarına nazaran biraz daha güzel ve kullanışlı.

You Might Also Like

8 comments

  1. harika yorumlar! diadermine'in sprey seklindeki 3'u 1 arada serumunu alicaktim, senin negatif yorumun sayesinde sadece goz makyaji temizleyicisini aldim, hatta yarin onunla ilgili bir yazi yayinliyorum :) sevgiler, banu

    YanıtlaSil
  2. Çok sevindim Banu :) Faydam dokunabildiyse ne mutlu bana.

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Nivea'nın göz ve dudak makyajı temizleyicisini hiç tavsiye etmem. Normalde Loreal kullanıyordum, indirimde diye Nivea aldım. Gözlerim yanıyor, cidden çok acıyor içine kaçarsa -ki genelde kaçıyor da- bitirmeye uğraşıyorum şimdi. Üstelik göz altlarımda hep yağ bezeleri yaptı çok üzüldüm:( Loreal'den memnundum ama yine de Neutrogena denemeyi düşünüyorum.

    Bu arada blogun bu bölümü çok keyifli. Ben de üşenmez ve vakit bulursam elimde ne var ne yok gönderirim belki:)

    YanıtlaSil
  4. yaaa Watsons'ın Flormar indirimi ne zaman oldu kiii? Kaçırmışım ben=(
    bu arada ürünlerin harika, hele farlar ve göz kalemleri beni benden aldı=) güle güle sür sürüştür adaşım=)

    YanıtlaSil
  5. isola,

    Haklısın, Nivea da pek matah bi temizleyici sayılmaz ama ben Avon'dan sonra kullandığım için, çok kötü gelmedi bana. Avon tam bir facia çünkü :) Göz yanmasını sen asıl onda gör. Nivea bal kaymak kalıyor yanında.

    meltem,

    Sevgili adaşım, Watsons'ın flormar indirimi tam 1 yıl önceydi. Ve sadece tekli farlarda vardı 3 al 2 öde kampanyası. Güzel temennilerin için de teşekkür ederim. Valla bayıla bayıla sürüp sürüştürüyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Meltemcim herşeyin çok güzel, güzel günlerde kullan.

    Göz kaleminin akmaması için concealerının üzerine pudranı sürmelisin başka far fln sürmek tutmaz. İster fırçanla, istersen pudranın süngeri ile, yani sen normalde yüzüne nasıl sürüyorsan sür göz altına da pudranı. Böyle bir dene.

    Baktın bu şekilde de olmadı, bir far bazı almanı tavsiye ederim. İlla far altına kullanmak zorunda değilsin, bazı göz altına aynen kalem çeker gibi sürer, üzerine de kalemini çekersin, gram oynamaz yerinden ;)

    Umarım yardımcı olabilmişimdir, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. Nazlı'cım,

    Hiç aklıma gelmemişti far bazı. Daha doğrusu bu işe yarayabileceği hiç aklıma gelmemişti. Çok ama çok teşekkür ederim verdiğin fikir için. Mutlaka deneyeceğim :)

    Kucak dolusu sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Yukarda gördüğüm markaların çoğunluğu -loreal,avon vb. - Hayvanlar üstünde test yapan (Yavru köpeklerden tutunda kedi,tavşan a kadar giden bir yelpaze). Bu deneyleri internetten izleyebilirsiniz. Lütfen kullandığımız ürünlerde -cruelty free- bu testlerin yapılıp yapılmadığına dikkat edelim. Benim kullandığım ve test yapmayan markalar : Nivea,Essence, Sebamed,Lush vb. Sizede vicdanınız rahat bir alışveriş dilerim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...