24 Nisan 2010 Cumartesi

Limon suyu ve Tuz karışımı ile Tüyleri Azaltma Yöntemi

limon-tuz

Bende Okuyuculardan Gelenler'e bildigim, uyguladigim ve kendime saklamak istemedigim bir yontemi gondermek istedim. Yaz aylari yaklasirken, yani kisa kollulari,minileri giymeye hazirlanirken istenmeyen tuylerle mucadele edenlere faydam olursa ne mutlu bana :)

Istenmeyen tuyler cogumuzun sorunu. Bende sizden biriyim. Neyi denediysem tuylerimle barisamadim, hep onlar kazandi.. Son care olarak bir arkadasimin onerisiyle (yaklasik 3 ay once) agda sonrasi limon ve tuz karisimini kullanmaya basladim. Mucize gerceklesti!! Tuylerim coook inceldi ve cok seyreklesti.. 2-3 agda seansi sonrasinda tuylerimden tamamen kurtulacagima inanmaya basladim. Yaptigim tek sey killari kokten temizledikten sonra (jilet olmaz, kokten olmali. Epilator,agda,cimbiz gibi..) tuz ve limon suyunu karistirip o bolgeye iyice surmek oldu.. Tuz peeling etkisiyle cildi puruzsuzlestiriyor, limon'la birlikte karisincada tuy koklerini yakiyor. Bu karisimi bacaklarima yaklasik 3-4 dakika ovarak suruyorum, sonra en az 2-3 saat su degdirmiyorum. Sizde deneyin, gozlerinize inanamayacaksiniz :) Ilk basta limon azda olsa cildinizi yakabilir ama inanin bana agda, epilator acisindan cok daha iyidir :) Bu yontem ayrica bacaklardaki tavuk derisi gibi gorunume iyi geliyor, kil koklerini kucultuyor. Galiba limon cildi sIkIlastirdigi icin oyle oluyor.

Benden bu kadar :) Kanada'dan sevgiler gonderiyorum..
Melish

36 yorum:

Adsız dedi ki...

acaba yüze de uygulayabilir miyiz?

Leyla dedi ki...

vay be! böyle mühim bir yöntem çok daha önce gün yüzüne çıkmalıydı!

enk dedi ki...

bende en kisa zamanda deniycem cunku killara buyuk alerjim var :)) cok guzel bi paylasim olmus kendi adima tesekkur ederim ..

enk dedi ki...

bide miktar olarak ne kadar (limon suyuna ne kadar tuz )kullancagimizi belirtirseniz daha faydali olur sanirim ...

Salıncakta iki Kişi dedi ki...

isimsiz; soruna melish yanit verse daha iyi olur ama bence uygulanabilir.

leyla; bu yontemi lise'deki bir arkadasimin ablasi denemis ve tuylerinden kurtulmustu, ben canli $ahidiyim yani :) fakat dun melish'in e-mailini alincaya kadar bu yontem hic aklima gelmemisti, nasil olduda unuttum bilmiyorum. Sanirim cok fazla kil-tuy problemi yasamadigim icin olsa gerek.

Leyla dedi ki...

geç olsun güç olmasın :) Bu arada enk'in sorduğunu ben soracaktım, miktarlar nedir?

Adsız dedi ki...

bende cok merak ettım pc basında beklıyorum valla oranları ne kadar ne kadar lımon suyuna ne kadar tuz?

gly dedi ki...

agda sonrasi zaten cok hassas olan cild bu karisimin etkisiyle kizirmiyor mu ya da yanmiyor mu?

ezo dedi ki...

arkadaşlar biride ne kadar tuz ne kadar limon suyu olacağını söylesede uygulasak tüylerinden benim kadar muzdarip olan yoktur sanırım hele yaz aylarında :((((

Melish dedi ki...

anonymous..yuzundeki tuyler icinde uygulayabilirsin, hicbir sakincasi yok.. sadece yuzune bu karisimi surdukten sonra guneste durmaki cildinde lekelenme olmasin.

enk,leyla, anonymous.. oranlari sormussunuz,soyle tarif ediyim: ornegin tek bacaginiza dizden asagiya surecekseniz bir kasenin icinde 1 yemek kasigi sofra tuzu koyun ve uzerine 7-8 damla limon suyu damlatin,yani tuz hafif sulansin. bu karisimi bacaginiza ovalayin, limon suyunu cildiniz iyice emdikten sonra bacaginizin uzerinde tuz tanecikleri kalir, onlari silkeleyin ve bacaklarinizi 2-3 saat yikamayin.

gly..benim ilk seferinde bacaklarim biraz yanmisti, sonra hemen gecti, ve bu aci agda acisindan daha az, deneyince anlarsin :)

Adsız dedi ki...

ben dün şöyle yaptım kollarımdakı (tuy dıyemıcem) kılları alınca lımonu ıkye kesıp yarısını bı koluma diğerını bı koluma sıkarak surdum daha sonra uzerıne tuz döktum ovaladım bölede olurmu? ya bıde bı sıtede araştırdım bırı demişki üç gun bu işlemı uyguladıgın yere su degmesın öyle sey olurmu ya uc gun ne demek kokar ınsan yapıs yapıs. bıde bunun yanında nane cayı ıcın falan dıyolar tuylerı dökuyomus.ee bu durumda saçımız kasımızda dökulmezmı?

blueberry dedi ki...

hemen denemek istiyorum. hemen hemen hemeeeen:)

Leyla dedi ki...

teşekkürler melish ;)

Lalita dedi ki...

Bu yöntemi daha öncedende duymustum. Duydugum zamanda uyguladim ama bir faydasini göremedim.
Insanin yapısına göre degisiyor etkisi sanirim.

Sliwer dedi ki...

eğer yüzde işe ayrıyorsa.kesinlikle denmeliyim..

gamze dedi ki...

Teşekkürler cok faydalı bir paylasım olmus mutlaka denicem :-*

Adsız dedi ki...

benim yuzumde tuyler var ama agda yapmakta istemiyorum cunku yıllarca ugrasmasi falan var bunun.agdasiz yapinca sararir mi?

Adsız dedi ki...

arkadaşlar yüze uygulayanınız varmı tahriş olma gibi bi durum olabilir mi? o kadar süre bekledikten sonra. :)

doktor biziizleyin dedi ki...

Arkadaşlar ben yıllardır denmediğim deney kalmadı hatta suratım bile harita bile oldu, kulakta dolma ileyok saç kıran için sarımsak tuz ile vs hemen uygulamayın hele bu anlatılan tuz limon uygulaması bazı ciltlerde yıllar sonra çok yan etkilere sebep olabilir. bazı arkadaşlara iyi gelebilir fakat yan etkiside gösterebiliyor, bende size tavsiye ayrıca bazı hücrelerde tüyler yok olunca ilerdeki yıllarda vahim sonuçlar ile karşılaşabiliriz, kıl dönmesi ve cilt kanseri gibi varmı iyi bir çözüm dört dörtlük bir çözümde olmasada a-naturel adlı tüy dökücü bulabilirseniz hakikisini iyidir nanenin tüyü azaltığını 2002 yıllında beri ilk olarak a-naturel adlı tüy dökücüde gördüm, daha sonra yabancı bilim adamları geçen yıl nanenin tüyleri seyrekleştirdiğini bulmuşlar diye ulusal haberler çıktı. size tavsiyem bu tuz limon uygulamasını yapmayınız, ağda ve diger yönetemlerinize devam edin veya a-naturel adlı tüy dökücüyü bulabilriseniz bulun.

menekşe dedi ki...

sir ağda yaptıktan sonra yağ sürmeden mi limon ve tuz karışımını sürecez yoksa yağdan sonrada uygulanabilir mi?

Adsız dedi ki...

Okumakta geç kaldım ama Şu an yaptım, işe yararsa yazarım. Heycanlıyım:) not: tüy dökücü kılları arttırır. biçilmiş çime döner kıllar ve daha da coşar.tecrübe ile sabittir.

Adsız dedi ki...

erkeklerde etkili olurmu ? 15 yaşındaki birinde etkili olurmu ?
ah şu kıllar biraz seyrek olsa :D :D

Adsız dedi ki...

yok dökülmez ben araştırdım ibrahim saraçoğlu demişti

Adsız dedi ki...

naneden bişe olmaz demi doktorum

Adsız dedi ki...

Limon asit içerdiği için tüy köklerini yakar ve zayıflatır

Adsız dedi ki...

Bence denemeyin yüzde kalici hasar verebilir biliyosnz limon çok yakici yüz hassas olduğu için tehlikeli olabilir...

Adsız dedi ki...

arkadaslar bir seans da olucak sey degıl bu fakat lımon ve tuz dökme yapmıyor yada zamanla yapıyordur bılemıyorum ama söle bıse varkı seyreltıp rengını acıor 1-2-3 yapmayla olucak bıse degıl etkılı oluyormu oluyor kullanmaya basladım cok takıntılı oldugum ıcın farkedebılıyorum kılların rengı acılıyor ve ıncelıyor ıncelmesı sanırım lımon acılan gözenegı sıkılastırma özellıgı ıle sıkılastırıor oyuzden gozenekden kalın cıkmıyor haberınız olsun

Tyana Kozmetik dedi ki...

Ağda Sonrası Cildinizde oluşabilecek Yanık, Tahriş, Sivilce, Kızarıklık ve Ağrı gibi problemlerde %100 bitkisel olan Dr.Wheatgrass Antioksidan Superbalm cildinizin gerçek tek dostudur. Vücudun bütün bölgelerinde güvenle uygulanabilir. Lazer Epilasyon sonrası kullanımıda idealdir.

Adsız dedi ki...

Peki tüy dökücüden sonra uygulasak olur mu?

Rabia Temiz dedi ki...

ağdadan sonra yağ sürdükten sonra mı yapıyoruz ? yoksa önce mi uygulanması gerekiyor ?

özden sıla yigit dedi ki...

limon ve tuz tüy köklerini inceltir. Karışımı sürdükten sonra güneşe çıkarsan, ya da, aman dur bide şunu süreyim diyerek ne olduğunu bilmediğin başka şeyler sürersen o zaman zarar gelir. Ha birde bazı ciltler gerçekten çok hassas oluyor, o da zaten sürdükten sonra ciltte yanık oluşursa bir daha kullanmaz olur biter. Kısacası ilk denediğinde bir şey olmuyorsa bir daha da hiçbir şey olmaz. Günahınızı almak istemem ama a-naturel dediğiniz o tüy dökücüler tüyleri kıl olarak çıkarıyor sonradan. kökleri güçlendiriyor döküyor sanırken. Yıllar önce deneyen, sonuçtan memnun kalan var. Zaten uygulama tüyler bitene kadar. taş çatlasın 1 sene sürer düzenli kullanımla. bir sene gibi bir sürede de öyle çok zarar vereceğini sanmıyorum. hiç olmadı suyla seyreltilir. kısacası kırıcı olmak istemem ama a-naturel gibi duymadığımız bir şey yerine doğal limon-tuz u tercih ederim ben. ki sonuçlarını üçüncü uygulamada görmeye başladım bile.

Unknown dedi ki...

Ben yüzümde denedim ve gerçekten çok etkili bölgeyi epilasyon veya ağda ile temizledikten sonra iyice temizleyip tuz ve limon karışımını sürüp yarım saat bekletin tüyler inceliyor ve seyreliyor ama bu bir iki seansta olacak bir işlem değil zamanla azaldığını göreceksiniz

Unknown dedi ki...

BUNU EPİLASYONDAN SONRA NASIL YAPACAĞIZ BİRAZ DETAYLI ANLATIRMISINIZ.

kadet ozdemir dedi ki...

Miktarı ne acaba

Adsız dedi ki...

Zor iş

seren botur dedi ki...

Tüy dökücü kremle tüyleri aldıktan sonra da uygulayabilir miyiz??