Latife'nin Kazanı

4/18/2010


bayılıyorum bayılıyorum resimlerinize, yorumlarınıza...
bende okuldan geldim ve çantamı döktüm koltuğumun üstüne...
evden okula okuldan işe işten eve koşturduğum için zavallı ben çoğu zaman özellikle yazın sadece yatmak için gelebiliyorum evime :(
dolayısıyla kendim kadar bavul gibi bi çantayla geziyorum bütün gün :D
birde banu ablamı desem ne desem nasıl hitap etsem bilemedim bir türlü...yaşınızı bılmedıgımden:) {29 yasindayim ;)-blog sahibesi notu}
şimdi babaannemin tabiriyle ''kedi yavrusunu kaybetse bulamaz''dağınıklındaki çantam :D

sabahları makyajımı ofiste yapmak zorunda kaldıgımda oluyor..evde de yapsam 12-14 saat sonunda ofısten cıkarken far falan kalmamıs oluyo gözümde :) AVON'un 8'li far paleti yanimdan hiç ayıramadığım mucize birşey..yumusacık farlar..soft renkler..ve hepsini ayırt etmeden kullanıyorum 8 renginde..üstelikte tek bir kapta cok kullandıgım 8 rengide tasımak cok kolay! kabı beyaz olan tekli far flormar'ın..aşık olmuştum ilk gördüğümde aşık!mora bayılırım...o kadar güzelki,yogunlugu,kalıcı da!gözlerimin yeşilini ortaya çıkarıyo yaa iki kere seviorum onu..tabi elimin ayarını kacırınca yada fırcayı yanlıs yere sururverırsem falan dayak yemiş gibi oluyorum o ayrı :D

roll-on adidas..süper kuru tutan bişey, süper güzel kokan bişey..adidasın bütün roll-on'larını kullandım..bitirip bitirip alıyorum :)tavsiyemdir.

makyaj cantasına yaslanmıs olanlara gelınce..soldan baslarsak..en solda acık mavı kutu niveanın kahverengi eyeliner ı..göz rengimden dolayı kahverengi cok ıyı duruyo..ıkıncı sıyah sey iran dan hediye gelen sürmem..okadar cok sürmem varki irandan gelen..tozu,badem yağlısı,bilmem nesi...ama bu benım en sevdıgım..ruj gıbı sekli..acelem varsa gözüme surup parmagımla dagıtıverıorum..dıplıner bıde rımel..al sana mis mis :D onun yanında ki mor rimelim..mor olan her şey mübah :) ayrıca mor rimelide siddetle onerıyorum ozellıkle gozlerı yesıl hatun kişilere ;) sonrakı grı kutu oriflame-vision siyah rimel..siyah bi rimel işte..o kadar :/ yanındakı beyaz kalem gibi olan sey flormarın kalem dipliner ı.. cok kullanıslı,cok temız bişey.. bazen gözümün içine bile sürüyorum --biliyorum ama cok zararlı---! yanındakı yuvarlak kutu avon'un fondotenımsı bişeyi.. olee kapatıcı bısey değil,yağlı yogun hıc degıl..sankı krem gıbı ıncecık bısey..bıde hafıf parlak..cok yorgunssam yada donemsel olarak yzuumde renklı renklı seyler cıkınca suruorum..ısıldayıverıyo yuzum...vee en sondakii benim yenilesi el kremim..oriflame dan aldım..koku konusunda takıntılı oldugumdan bu kreme asıgım..vişne ve kakao gıbı kokuyor:D cokda guzel nemlendırıyor..

koltukta duran bıtmek uzere olan ahı gitmiş vahı kalmıs seyde benım allgım...bayaaaa uzun bı suredır onu kullanıyorum.. her allıgı kullanamadıgımdan ve de bu renk olarak bana cok yakıstıgından canını cıkarana kadar kullanıorum :D yuzume de alerjı ffalan yapmadı...herseyı kullanamıorum cunkuu cok hasas cıldım,fosur fosur kabarıyorum..catherıne arley dı galıba markası..gul kurusu rengınde..

ortada lens kabım var...ben bir mıyopumda :D yoksa renklı lens falan kullanmıyorum cunku bence cogunlukla dogal durmuyor(istisna olarak cok yakısan bıkac hatunda gordum )

onundekıler flormar supershıne mor rujum ve flormar dudak kalemım.. ıkısıde morr:D rujum surulunce cok tatlı duruyo..oyle gozu tırmalayan bı morlugu yok..kalemmımse tek ve yegane dudak kalemım..neden bılmıyorum dudak kalemı kullanma alıskanlıgım yok!bunuda bazen dudagıma surup sonra dagıtarak kullanıyorum..yakısıyor..ıkısındende cok memnunum..onların oundekı avonun ruju..cherry galıba ısmı..rujun ortası farklı renk dısı farklı renk..ıkı renk bı arada..guzel,yogun bısey..cantamda surunen zavallı allık fırcam..watson dan almıstım..

sabun kabı ve sabunum :D tamam komık olabılır ama gun boyu okulda ofiste kısısel temızlık urunlerını kullanmaya alısıgım..bazen ınanın içim kaldırmıyo :( o sabunda oriflame cherry mocha sabunu..ıcınde bıldıgınız vişne parcacıkları var...yıkayıp yıkayıp kokluyorum..bı arkadasım bu cheerry mocha kremımı elıne alıp ''ekmege surup yiyesim geliyor bunu'' demesine hala gülüyorum :)

ıslak mendılım ve antıbakterıyel jelım,dıs fırcam ve dıs macunum ve de diş ipim..kötü bi alıskanlıgım varda o yuzden gun ıcınde fazlasıyla lazım oluyolar maalesef:(

en son da makyaj cantasının ustundekı parfumum little black dress..bi arkadasımın hedıyesı..avondan.. genelde şekerli cıcekli meyveli kokuları kullanıyorum..bu tarz kokuları kendıme yakıstırmazdım aama bu parfum tenımle ınanılmaz uyumlu cıktı :) malum kıs mevsımıde bana gore agır azcık ama kıs oldugu ıcın severek kullanıyorum..

tabı bıde sefkilimin hediyesi pembe cep telefonum...çantanın o karısıklıgında bazen bulabılmek ıcın ınanaılmaz caba sarfedıyorum :D

haa unutmadan ortada ıp gıbı duran bısey var..oda kupem :) zıncırı uzun ucunda minicik melek olan bı kupe..6 adet kulak delıgıme sabah taktıgım kupelerı gunun ılerleyen saatlerınde yavas yavas teker teker cıkarıp ortalıga atıverıyorum..sonrada nereye koydum dıyıp duruyorum..bunun bı esı makyaj cantasının ıc cebındeymıs :D


opuyorum kocaman sevgili blog sahıbemız,huzurlu bı gun gecırmenız dılegıyle:)


You Might Also Like

0 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...