Jege'nin Cantasinin Icindekiler

4/18/2010


Cantamin demirbaslaridir bunlar, ilave olarak kizim ile disari cikiyorsam su,yedek kiyafet,kraker gibi seyler ek olarak cantama tesrif ederler...

Cantam Mango, hem elde hem de postaci olarak kullanilabiliyor olmasi cok rahat...

1-Ruhsatim (Arabada birakmam muhakkak cantamdadir.)
2-Elle dergisinin vermis oldugu not defteri ve icinde kalem.
3-Cuzdanim
4-Antibakteriyel islak mendilim
5-Cakmagim
6-Ralph Lauren Hot parfumum
7-Nivea ruj (ultra nemlendiricili ve spf)
8-Estee Lauder Double Wear pudra (cok cok memnun oldugum bir urun)
9-Lorael allik (kucuk boy olmasi canta icin cok rahat)
10-First sensation (nefes tazelemek icin)
11-Dove canta boyu el kremi
12-Vouge gunes gozlugum (hassas gozlerime yaz kis uygun)
13-Araba ve evimin anahtarlari
14-Samsung telefonum...

Sevgiler...
Jege

You Might Also Like

5 comments

  1. jege'cim asil paylasimin icin ben tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba çantayı çok beğendim hangi mangoda bulabilirim acaba?

    YanıtlaSil
  3. ben istanbul kadikoyden almistim,ama hemen tukenmisti,sonbahar sezonu idi,uzgunum ama bulamazsiniz sanirim:(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...