Gonca'nin Pierre Cardin Çantası ve içindekiler

4/30/2010


Merhaba kızlar, bugün ofise gelince çantamın içindekileri döküp fişleri ve ıvır zıvırları ayıkladım, bu arada fotoğraflarını çektim, çantamın içindekileri paylaşıyorum :))

2

Çantam Pierre Cardin’in bir modeli, geçen ay almıştım. Bavul tarzı ve içi de çok geniş olduğu için rahatlıkla kullanıyorum.

1


1.Cep telefonum ve kulaklığı

2.Araba ruhsatı ve hijyenik mendil paketi

3.Watsonstan bir zamanlar almış olduğum makyaj çantası

4.yine Watsonstan mendil

5.Watsonstan kağıt sabunlar, kasalarda oluyor genelde tavsiye ederim incecik bir kağıt sabun olmadığı yerde çok işe yarıyor

6.Mini boy Dove kremim çantada taşımak için ideal, gün içinde ellerim kuruduğunda kullanıyorum

7.Püreli yıllardır kullanıyorum, temiz hissettiriyor :)

8.Golden Rose parlatıcı geçenlerde BİM’de 2,5 liraydı hiç düşünmeden aldım

9.Genelde naneli sakız taşırım yanımda

10.Bu fotoğrafı çektiğim makinemin kılıfı

11.Usb çok işime yarıyor

12.Ofis ve araba anahtarlarım

13.Bu pudra da yine Golden Rose’un bu da 2,5 liraydı, yalnız dün düşürmüştüm bugün farkettim ki kırılmalar olmuş

14.Kibrit. Sigara kullanmıyorum ama nolur nolmaz ateş lazım olur diye var çantamda sanırım :)

15.Bir otelden kalma dikiş seti

16.Bu ayakkabı süngeri çok işime yarıyor biraz yer kaplıyor ama olsun :) A101den 1-2 lira bişeye almıştım deri ayakkabıları saniyede tertemiz yapıyor tavsiye ederim

17.Nine West cüzdanım, epeydir kullanıyorum memnunum genel olarak içi de geniş yalnız, Nine West çanta ve cüzdanlarda resimde de göründüğü gibi genel bir sorun var bence.. Diğer aldığım ürünlerde de oldu, şu bitiş yerlerini hamurumsu birşeyle kaplıyorlar ve bu kısım çok kısa bir zamanda soyulmaya başlıyor o kadar para sayıp aldığınız ürün kısa sürede eskiyor, sizde de aynı sorun oluyor mu acaba?

18.Bu da yine Nine West’ten aldığım bir çantanın minik cüzdanı ben cüzdanıma taktım bozuk paraları koyuyorum.


Bugün çantamdan bunlar çıktı Banu’yu ve tüm okuyucularına sevgiler :)

You Might Also Like

5 comments

  1. canta cok hosmus gule gule kullan:))

    YanıtlaSil
  2. Enk; güzel dileğin için teşekkür ederim, Banucum yayınladığın için sana da teşekkür ederim.
    Çantam ünlü olmuş:P
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. Aaaaaa... evet ablacım çantan ünlü olmuş. Gonca'nın çantası diye okuyunca birden şaşırdım doğrusu :) Kıskandım bende en kısa zamanda göndereceğim Banucum :)

    YanıtlaSil
  4. gonca; rica ederim canim, asil ben paylasimin icin tesekkur ederim :)

    didem; bekliyorum canim :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,

    Pierre Cardin Çanta modellerini çok beğendim. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...