Çiğdem'den Kendin Yap Projeleri

4/18/2010


Normal v yakalı siyah bir kazagımdı ve bir anda aklıma bir fikir geldi herkesle aynı şeyi giymeyi pek sevmediğimden değiştirmeye karar verdim! normal ince 2 tane siyah vatkayı siyah nikah şekeri tül ile kapladım yanlarına ince kesip büzdüm diktim ve üstünde altın sarısı da kurdeleydi onu diktim sonuc ise bu.


Bu gömlek eşimindi, belinde hafif bir yanma oldugundan giymiyordu bende atmamıştım bundan naparım diye düşündüm kollarını kestim büzdurdüm, yarım kol yaptım ve bu gömlek benim oldu.


Bu kapı süsünün hikayesi çok farklı ; mutfak dolabımda duran tencerelerim ve camlı kapakları birden ses geldi çatırt diye ne deprem oldu ne de başka bişey bir baktım benim kapak tuzla buz olmuş kalan ise kulpu ile yuvarlak tencere kapagının etrafı, onuda atmadım normal fırfır yünlerimden var dı evde ve örüp fular yapasım yoktu tencerenin kapagını onla kapladım çok sade geldi,normal pinpon toplarından aldım plastik gibi olanlardan onu birleşme yerinden maket bıçağı ile kesip iğneyle bir delik açtım, ordan ip geçirdim bağladım. sonra beyaz tutkalla kaplayıp sonra sime batırdım ve simli toplarımı kapı süsüme dikitm,kalpler yılbaşından kalmaydı onlarıda diktim.

You Might Also Like

1 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...