Çatı Katı İlkay'dan evlilik yıldönümü kutlama sofrası ve detaylar

4/29/2010

Ben çatı katı bloğunun sahibesi. Eşime evlilik yıldönümümüzde hazırladığım sofrayı ve diğer ayrıntıların fotoğraflarını paylasmak istedim.

029

Mavi-yeşil belirlemiştim renk olarak, kürdanlarımı süsledim, peçetelikler yaptım, evde var olan mumluklarımı süsledim.. Masaya örtü yaptım.. Sonra yeşil elbisemi süsledim ve eski bir kemerden bileklik ve saç bantı yaptım.. Saç bantı fotoğraflarda yok ben kapalı olduğum için gönderemedim :) Tepemde fiyonk yaptım çok şeker oldu :) Makyajımı da mavi yeşil yaptım bütünlük olmuş oldu :) işte bu kadar umarım beğenirsiniz :)

110

114

022

002

001

You Might Also Like

3 comments

  1. Hersey cok güzel görünüyor. Emeklerine degmis ;)

    YanıtlaSil
  2. canım çok güzel bi post olmuş emeğine sağlık bayıldım çok teşekküre derim :)
    kendi soframı tanıyamadım :) fotoğraflar çok güzel görünmüş nasıl bu kadar büyük ekleyebiliyorsun canım?ben ekleyince minicik kalıyorlar blogda..öpücükler

    sevgili lalita,beğendiğine çok sevindim :) sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. harika insanin evlenesi geliyor :)
    nice senelere..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...