Burcu'nun Sorusu: Ankara'da iyi bir Makyöz / Gelin Makyajı

4/29/2010

profesyonel-makyoz

Haziranda düğünüm var...

Uzun zamandır araştırmama rağmen Ankara'da makyaj konusunda profesyönel birini bulamadım.

Gelin makyajının çok hassas olduğunu düşünüyorum. Daha önce gördüğüm bebek yüzlü arkadaşlarımın nasılda makyöz kurbanı olduklarını da görünce işim daha çok zorla$ıyor.

İsteğim şu; Ankarada profesyonel (trt makyözü gibi) makyaj yapan, yaptırıp çok memnun kalan, bana tavsiyede bulunabilecek birileri var mıdır acaba?? :)

Sevgiler,
BURCU

You Might Also Like

47 comments

  1. http://sihirliellerankara.blogspot.com/

    blogunun sahibesinin özel makyaj yaptıgını hatırlıyorum. Kendi makyajlarını yayınlıyordu gayet güzel hatta gelin makyajınıda kendi yapmıştı. Onunla irtibata geçmeni önerebilirim.

    YanıtlaSil
  2. erdal bektaş ankaraya çok sık felen bi makyöz ona danışabilirsin

    YanıtlaSil
  3. 2007 yılında ankarada üniversite mezuniyetim için makyaj yaptırmıştım. murat çalışkan diye bir kuaför var tunalıda oranın makyözüne yaptırmıştım. güzel yapmıştı ama çok klasik bir makyaj yapma tarzı vardı. ama malzemeleri güzeldi

    YanıtlaSil
  4. Bence şöyle de yapabilirsin örn:kuzenim yaptrdı...boynere gtti clinique uzmanı bayana deneme makyajı yaptırdı beğendi vee kız kuaföre geldi makyajını yaptı:)

    bi çok yere gidip deneme yaptırdı tabi...ve sen de tam olarak ne istediğne karar vermelisin ona göre yönlendirmelisin;)
    mac'de özel günlerde makyaj yapıyor randevu ile belki haberin vardır

    umarım herşey istediğin gibi olur...

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, ben mezuniyetimde filistin cadesindeki paris kuaföre gittim ve gül hanım vardı şuan panora pariste çalısıo die duydum ama sorarsnz, makyajımı tam istedğim gbi çook doğal ve güzel yapmıştı tavsiye ederm.

    YanıtlaSil
  6. bende sihirli eller'i tavsiye ederim.çok güzel makyajlar yapıyor.

    YanıtlaSil
  7. sihirli elleri tavsiye ediyorum

    YanıtlaSil
  8. sezer sak bence. Ben de dugunum ve kınamda makyaj yaptırdım cok memnun kaldım. facebook'tan bulabılırsınız

    YanıtlaSil
  9. tunalı magic touch yasemin hanımı şiddetle önerimim abimin nikahı ve düğünü için 2 ayrı makyaj yapmıştı ve herkes çok beğendi 15 senelik usta bir makyöz
    sezar sak'ın da iyi olduğunu duymuştum

    YanıtlaSil
  10. Tunalı'da Burak Makyaj Stüdyosu... Macit Bey'e yaptirabilirsin. Kyrolan ürünleri ile yapıyorlar. Sanırım devlet opera ve balesi ile TRT'nin makyajcısı...

    Ben düğünümde yaptırdım çok memnun kaldım.

    YanıtlaSil
  11. Evet Burak makyaj stüdyosundaki Macit Bey önerisini çok kişiden aldım, aradım fakat hazıranda turneye çıktığı için Ankara'da olmayacağını söyledi :(

    Bu arada öneride bulunan herkese ve bloğun sahibesine teşekkürler ediyorum, önerilen iki isime provaya gideceğim.

    Sevgiler,
    Burcu

    YanıtlaSil
  12. Merhaba, Yeşim Arsoy'u Ankara'da tek geçerim.En yakın arkadaşım evlenirken yaptırdı. Sonra sırayla bizim bütün arkadaşlara evlenirken o yaptı. İnanılmaz güzel göz makyajı çalışıyor. Öğretim görevlisi. Sitesi de var. Bir göz atın derim:)

    YanıtlaSil
  13. size Ankarada önerebileceğim, makyaj ve kaşta usta tek bir kişi var tatlım, o da Yasemin hanım, engin deneyimlere sahip kadın harikalar yaratıyo, Cemil ipekçinin defilesinde bile makyaj yapmş usta bir isim, bizzat kendi düğün makyajımı o yaptı :) ve arkadaşlarımınkinide .. yeri Tunalı da nine west'in üstü magic touch kuaför.. gazetelerden de takip edebilirsinz , bilginize..

    YanıtlaSil
  14. yeşim arsoy u tavsiye ederim, geçen sene ben de makyajımı ona yaptırmıştım ve benden sonra evlenecek olan arkadaşlarımda ona yaptırdılar, sitesine bir bakın isterseniz
    www.yesimarsoy.com

    YanıtlaSil
  15. Yeşim Arsoy'u taa kaç sene önce benim çocukluk arkadaşıma Hüsniye Modaevi'nden tavsiye etmişler.Sırayla tüm kızlar grubuna yaptı. Gören sordu, telefonunu aldı. Benim de makyajımı yaptı geçtiğimiz yaz.Eli çabuk. Makyajın kalıcılığı da iyi. Gece 4te tepiniyordum makyajım hala yüzümdeydi. İnanılmaz. Webi var ordan bakın derim, çok yetenekli http://www.yesimarsoy.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba burcu hanım,
      Yesim Hanımın yaptığı makyaj resımleri nette bır kaç senedır aynı.Size yaptığı resımler var mı?Gelin makyajım için makyöz arıyorum.Yesım Hanımı oneren cok ama sizlerede sormak ıstedım

      Sil
  16. merhabalar ben Ankara dışında yaşıyorum ve eylülde nişanım var Ankarada makyaj konusunda yardımcı olabilecek usta birisi varmı acaba ve fiyatları nedir yardımcı olursanız cok mutlu olurum..

    YanıtlaSil
  17. Gerçekten çok hoş.

    Bu arada sitenizin sol üst kısmında temadan kaynaklı sanırım bi kayma var. Göze hoş gelmiyor.

    YanıtlaSil
  18. selamlar tarih geçmiş ama ben yinede bilgimi paylaşayım gelin makyajımda çok yere deneme için gittim en güzel makyajı ankamall deki mos kuaförde yaptırdım dilan hanım çok deneyimli bir makyöz harikalar yaratıyor resmen herkes gelinlik makyajıma bayılmıştı kesinlikle öneririm :)

    YanıtlaSil
  19. Kesinlikle aradığınız make up Hatice Çelen.Kendisi benim ve kuzenimin gelin makyajlarını yaptı ve çok başarılıdır. www.haticecelen.com dan takip edip videolarını izleyebilirsiniz.
    Mutluluklar...

    YanıtlaSil
  20. ARKADASLARR KESİNLİKLE TUGBA AKSOY U ÖNERİRİM .. ALİGÜRDE CALISIYORDU FAKAT SUAN BİLDİĞİM KADARIYLA MAGİC TOUCH TA FACE DEN DE BULABİLİRSİNİZZ ..MAKYAJLARI COK GÜZEL GERCEKTEN VE YÜZÜ COK GÜZEL ANALİZ EDİYOO

    YanıtlaSil
  21. kesinlikle tugba aksoyy. derim aligür deydi fakat su anda magic touch ta kendisi makyajı cok muhtesem yapar ve yüzünüzü cok güzell analız eder bende akli gürde ona yaptırmıstım hala makyajımı konusuluyo one number tugba :=))tek kelimeylee

    YanıtlaSil
  22. hatice çelen i şiddetle tavsiye ediyorum...çok şanslısnızki ankarada yaşıyorsunuz.. web sitesi mevcuttur...

    YanıtlaSil
  23. Arkadaşlar yaa Yasemin hanım'a ulaşamıyorum ben, gelin makyajım var 1 ay sonra ne olur yardımcı olun bana adresini bilen var mı ? Herkes onu öneriyor , gelin makyajı dört dörtlük fotoğraflarını da gördüm bu özel günümde ona ulaşmamda yardımcı olur musunuz bana ?

    YanıtlaSil
  24. gelin makyajımı hatice çelen yaptı inanılmaz detaycı ve makyajı ticari olarak değil sanatsal olarak görüyor düğünümde çok şanlıydım hatice hanımla çalışmakdan çok memnun kaldım her geline tavsiye ederim işyeri tunus caddesinde.

    YanıtlaSil
  25. hande erol' u şiddetle tavsiye ederim çok başarılı ve mükemmel bi insan yaptığı işlere burdan bakabilirsiniz...http://www.facebook.com/pages/HANDE-EROLMAKE-UP-ART%C4%B0ST/113133978774362

    YanıtlaSil
  26. ben bugun Magic Touch'un yeni yerını arayıp bularak gittim.
    En son ki kuaförden çıkarken saçlarımı yoluyordum..Simetri hastası olan bana turru asımetrık kesım yaptı 2 hafta dayanamadım gıtıım duzeltmesı ıcın daha da .....yaptı..
    kısacık .. gıbı bır sekıl cıldıracaktım.Sabrettım 3-4 ay azıcık uzadı ustura kesımı yuzunden sac da kustu 4-5 cm degıl 1-2 cm ancak uzadı..Neyseeeeeeeeeee bu yer de Tunalı'da Woo...

    Gelelim Magic Touch'a..
    Muhteşemler adamlar be kardeşim, şimdi o kadar başka siteden ve kendi tanıdığım çevremden övüldüki ben de ilk başta nedir bu ya dedım..Ama gittim yerınde gordum..
    Prensip sahibi, akıllı nezih insanlar..Çooook mutlu oldum burdan ılk kesfettım sonra tanıdıklara da sordum..Yani fiyatlar bence çok uygun ama kaliteye göre;
    full saç rengini kırma ve balyaj,yıkama fön ıvır zıvır hepsi içinde çok uygun rakamlara geldi..Bir çok unlu yere gıdıp husran ıcınde kalan bana bunlar ne ki ne paralar dokmuyoruz su saçlara..Kullanılan boyası,bakım malzemeleri yerı insan kalitesi yani bunları bır butun olarak degerlendırmekte fayda var..
    Keçiören'de xxx isimli bir yerde belki iyi yapıyordur bazılarımıza göre ama işte beklentileriniz yüksek ise malesef bu iş böyle 3 kurusa 5 kofte yok..Var diyorlarsa da kanmayın ıcıne kım bılır ne koyuyorlar da oye fıyata gelebılıyor..Yanı KALİTE arıyorsan fedakarlık yapacaksın..Kesim ve fön için farklıdır cunku malzeme degıl becerı on planda orda.İsteyen eger deneme yanılma yapmaya razıysa uygun fıyatlı yerler bulabılır ama söz konusu boya ıse..KALİTE li olmak zorunda çünkü yıpranıyor uygun boya uygun dereceyle ne biliyim kaliteli içerikli olmasıyla yakından ilgisi var..

    YanıtlaSil
  27. http://vimeo.com/26733228 karar vermeniz için yeterli olacaktır...

    YanıtlaSil
  28. arkadaşlar eylülde düğünüm var ve makyaj konusunda yazılanları okudum makyaj yaptırıp beğenen arkadaşlar bir de ne kadara yaptırdığınızı da yazar mısınız

    YanıtlaSil
  29. Sevgili kızlar, beni tanımazsınız etmezsiniz ama yaşadığım ve beni çok üzen bir olayı sizlerle paylaşmak istiyorum. Ben rezilliği yaşadım; siz dikkatli olun bu hanım sizi de kandırmasın!!!
    Nişan makyajım için son derece titiz davrandım. Uzunca bir vakit arkadaşlarımdan fikir aldım. İnternet araştırmasında bu sayfaya rastladım ve burada Hatice Çelen adlı bir makyözle ilgili önerileri görünce web sitesini ziyaret ettim ve ne yalan söyleyeyim profesyonelce hazırlanmış web-sitesi beni çok etkiledi, kandım. İnternet tanıtımı için bu kadar para ve emek harcayan biri mutlaka çok da profesyonel çalışıyordur diye umarak kendisiyle mail ve telefon yoluyla iletişime geçtim. Nişan makyajını 150 tlye yaptığını, yanımda getireceğim en fazla iki yakınıma ise "bana özel" bir indirim yaparak 75tl den onların da makyajını yapabileceğini söyledi. Nişan günümden 1 hafta önce telefonda "stüdyosuna" (ki aslında Tunus Caddesinde bir kuaförün içinde ufacık bir odadan ibaret) gitmem üzere randevulaştık ve ben bir aksilik çıkmaması açısından kendisini nişana iki gün kala cep telefonundan tekrar aradım. Bana herhangi bir problem olmadığını ve randevulaştığımız saatte beni beklediğini söyledi. Nişan günümde, içim rahat, Paris Kuaförden saçım yapılmış bir şekilde çıkıp bu hanımefendinin Tunus Caddesindeki "sözde stüdyosuna" doğru taksiyle yola çıktım. Yakın arkadaşlarım benden önce oraya gitmiş, beni bekliyorlardı. Ne olur ne olmaz, ben geliyorum diye de kendisini telefonla aradım. Aldığım cevap karşısında şoke oldum! Hatice Çelen Swiss Otele bir gelin makyajına gittiğini ve işinin 2-3 saatten önce bitmeyeceğini pişkin pişkin söyledi! Tahmin edebileceğiniz üzere çıldırdım. Bir de üstüne yalan söyleyerek "size telefonunuzdan ulaşmaya çalıştım ama telefonunuz kapalıydı" demesin mi?! Bu kadarına pes dedim, hangi çağda yaşıyoruz, turkcell kullanan her kişi bilir ki telefonunuz kapalı ya da çekmiyor olsa dahi sizi arayan numaralar cep telefonunuza mesajla gelir! Bana böyle bir mesaj tabii ki gelmedi. Hanımefendi utanmadan, sıkılmadan yalan söylemiş ve SIRF GELİN MAKYAJINDAN DAHA FAZLA PARA ALACAĞI İÇİN randevusuna sadık kalmayarak beni yarı yolda bırakmıştır. Telefonda son derece kaba ve terbiyesiz bir şekilde beni terslemiştir. Tunalı Caddesinin orta yerinde kalakaldım ve kendimi MAC'e attım. Ne yapayım! Çok şükür bana yardımcı oldular.
    Kendinizi benim yerime bir saniye koyun lütfen, yaşadığım stresi, paniği ve çaresizliği anlayabilirsiniz! Üzerine bu kadar titrediğiniz bir konuda, sizin için son derece değerli bir günde böylesine çirkin bir şekilde satıldığınızı düşünün! Bu hanım kadar amatör çalışan, sanat yerine para için her türlü yalanı söyleyebilecek bir "sözde makyöze" kati surette güvenmemenizi öneririm. Benim başıma geldi, çok ama çok üzüldüm, aynını siz yaşamayın. Hatice Çelen piyasadaki en sorumsuz, iş ahlakından yoksun ve güven telkin etmeyen çalışandır.
    Bu konuyla ilgili isteyen herkesle de iletişime geçebilirim.
    Umarım Ankara'da bu işi layığıyla yapan bir makyöz bulabilirsiniz. Düğün için tek umudum Yeşim Arsoy, umarım programı yoğun değildir de beni kabul eder.
    Kızlar üçün beşin hesabını yapmayın, en özel ve güzel gününüzde adam gibi, işini severek, profesyonel yapan kişilerle anlaşın.
    Herkese şimdiden tebrikler ve mutluluklar diliyorum!

    YanıtlaSil
  30. Hatice SAKA MAKE UP14 Aralık 2011 13:30

    merhaba ben hatice makeup artist

    Bana karşı yapılan yanlış bir yorumu bir müşterim vasıtası ile öğrendim cevap verme hakkımın olduğunu düşünerek yazamaya karar verdim.
    Size olayı tüm gerçekleri ile anlatmak isterim. PIRIL hnm 15 ekim cumartesi günü nişan makyajı için mail atıp telefonla aradı. sadece telefonda görüştük gününde anlaştık fakat saat konusunda konuşmamıza rağmen netleştirmedik. bir gelin makyajından sonra kendisinin makyajını işyerimde yapacağımı söyledim.öncesinde tanışmak ve görüşmek için işyerime geleceğini söyledi fakat biz yüz yüze hiç görüşmedik kendisi gelmedi. ben saat konusunu netleştirmek için 3 veya4 gün boyunca kendisini aradım fakat beni aradığı 533 numaradan kendisine ulaşamadım hat sürekli kapalı idi hatta çaresizlik içinde saati netleştirmedik diye arkadaşlarıma söyledim ulaşamadığımı acaba vazmı geçti diye düşünmedim değil.15 ekim günü dahi aradım kendisini fakat ulaşamadım gelinin makyajına başladığım da kendisini beni aradı şaşırdım. işimin biteceği saati söyledim fakat onun için geç bir saat olduğunu söyledi belkide içinde bulunduğu durumdan dolayı bana kızıp sitem yaptı ama benim hatam yoktu bu olayda. Sonrasında tunalı mac kendisini yönlendirdim HASAN beye zor durumda kalmaması için elimden geleni yapmaya çalıştım ama telaşlı ve çok kızgındı.Olay bu şekilde gerçekleşti. iş ahlakım ve sorumluluklarımın bilincinde her zaman oldum yaptığım hiç bir işde olumsuz ve yüzümü kızartacak bir şey yapmadım ve yalan söylemedim. Tamamıyla bir yanlış anlaşılmadan ibaretttir olay ve iletişim kopukluğundan kaynaklanan kötü bir durumdur. Benim elimde olmayan sebeplerden dolayı PIRIL HANIM'ı bu denli üzüldüğü için şahsından ÖZÜR DİLERİM.

    NOT: evet saray gibi büyük bir Stüdyom yok makyaj için saraylara da gerek yok sanatımı ışığın olduğu her yerde icra edebilirim.


    Saygı ve Sevgiler


    Hatice Saka

    YanıtlaSil
  31. Bayan Adsız;

    Benim Ocak ayında düğün makyajı randevum var. Bu konu ile ilgilenen herkes ile iletişime geçebilirim demişsiniz. Ben gerçekten ilgileniyorum. Düğün günümü riske atmak istemem. Sizinle görüşmek isterim. Nasıl olacak?...

    YanıtlaSil
  32. "Adsiz"koduyla yazilan yaziya cevap verme geregi duydum.Hem de uzerinden daha fazla zaman gecmeden.Soz konusu yazi cok aciktir ki adi gecen kisi icin duzenlenmis bir karalama kampanyasidir.Bu hanimefendi neden ve nicin bunu yapmaktadir bilinmez.Bunun cevabini ancak kendisi verebilir.Gercekte boyle biri varsa tabii.Karalamaya calistigi kisiyi ozellikle is hayatindan cok iyi tanimaktayim.Isine olan saygisini ve ilkeli kimligini yakindan izlemekteyim.Yazida anlatilan bicimde gerceklesmedigini de olaylarin biliyorum.Gercekte hic yasanmamis olaylari ve dialoglari ustalikla harmanlamis ve yaziya dokmussunuz.Amacinizin ne oldugunu bilmiyorum.Ama cok iyi bildigim bir sey var.O da Hatice hanim icin oncelik alacagi ucret degil,isini en iyi sekilde yapmaktir.Verdigi randevularina dakika dakika sadiktir ve is disiplini her seyden onde gelir.Ayrica calismalarini surdurdugu is yerine karsida kullandiginiz sozcukler sizin algi zorlugu cekiyor olmanizdandir.Calisma platformunun kucuk ya da buyuk olmasi degil konu orada sunulan hizmetdir.Nicelik degil niteliktir onemli olan.
    Bu konuyla ilgili isteyen herkesle iletisime gecebilirim demissiniz.Gercek disi beyanlarinizla karalama kampanyasini surdurmeye devam ederseniz biz gercegi bilenler sizinle iletisime gecmek icin bir an bile tereddut etmeyiz.Umarim kazanan akil olur.Kullanacaginiz sozcukleri de dikkatlice secmenizi oneririm.Hukugun ilgi alanina girmemeniz sizin icin dogru olandir.

    YanıtlaSil
  33. arkadaşlar makyaj deyince benim aklıma makyöz dilan dan daha iyisi gelmiyor çok makyaj denedim hepsinin arasında tek geçerim stili muhteşem. bir dönem mosta çalışıyordu ama şimdi izini kaybettim bilen biri varsa lütfen yazsın :(

    YanıtlaSil
  34. Selamlar,
    Magic Touch Kuaför'ün yeni yeri Şili Meydanında...
    Detaylara www.magictouchkuaforankara.com sitesinden ulaşabilirsiniz.

    Telefon:
    (312) 466 16 29 - 30

    Adres:
    Güvenevler Mah. Kavaklıdere Sok. Şili Meydanı 5/A Çankaya Ankara

    YanıtlaSil
  35. Merhaba Ankara 'da gelin makyajı için aşağıdaki linkten çalışmalarımı inceleyebilir ve benimle iletişime geçebilirsiniz. https://www.facebook.com/tugceyildiz.promakeup

    YanıtlaSil
  36. Merhaba, Ankara 'da gelin makyajı için aşağıdaki linkten çalışmalarımı inceleyebilir ve benimle iletişime geçebilirsiniz.
    https://www.facebook.com/tugceyildiz.promakeup

    YanıtlaSil
  37. Arkadaşlar reklamlara kanmayın asla tecrübeden başkası yalan, gözünüzle gördğünüze inanın bence , tam 2 arkadaşım yassmin kuaförden gelin olarak çıktı ve ben yanlarındaydım, muhteşem ötesi oldular prenses gbi ve bende makyajımı yasemin hanıma yaptırdım mükemmel yetenekli bi kadın isteyen olursa arkadaşlarmn fotosunu atarm. fazla yer arayıp aklınızı bulandrmayn bu arada dükkan numaarası yok ama yasemin hanımın nosu 05065011081,

    YanıtlaSil
  38. arkadaşlar yorum yazdm ama gtti mi bilmiyorum:) kısa ve öz olrk geçiyorum. önemli olan makyajda reklam değil tecrübeden yararlanmaktr. bu yüzden 2 arkadaşıda gelin olrk yassmin kuaförden çkmş biri olarak yasemin hanım için ankarada makyajda bir numara diyebilrim , isteyen olrsa foto atarım arkadaşlarımn makyajlarını, dükkan nosunu bilmiyorum ama kendi nosu 0506 501 10 81

    YanıtlaSil
  39. paris kuaför makyöz dilek balcı ankarada gördüğüm en iyi makyöz bence dilek balcı ben istanbulda yaşıyorum ve işi dolaysıyla ankaraya cok sık ugrarım ankarada gördüğüm su manikürcü ve makyözün aynı kişi olması istanbulda böyle birşey yok manikür pedikür ayrı bir iş makyaj kas tasarımı ve kirpik apayrı birşey .. ankarada bu başaran tek marka ve firma çayyolu paris kuaför hem kaş tasarımı olsun hem kirpik (ipek kirpik dahil ...) hemde makyözlük adına ankara her geldiğimde gittiğim bir yer sizde tavsiye ediyorum mutlaka bir kere deneyin fiyatlarıda cok uygun ankarada iyi bir makyöz arıyorsanız dilek BALCI derim ben numarası +90 (312) 241 17 37

    YanıtlaSil
  40. Merhaba ben makyajımı Pınar Aktaşa yaptırdım türkiye genelinde bir makyöz fiyatı biraz farklı ama değer üstüne tanımam şiddetle tavsiye ederim üstelik işinde tam profesyonel ve türkiye genelinde çok tanınan biri internet adresinden inceleyin derim www.pinaraktas.com

    YanıtlaSil
  41. Merhaba,

    Ben makyajimi Evrim Memili'ye yaptirdim ve cok da memnun kaldim. Dugun oncesi provam alindi hep beraber esimle sectik makyajimi studyosu karumun oralarda. Hersey istedigim gibi oldu hatta makyaj esnasinda cok guzel fotograflarimi cekip yolladi guzel hatiralar samimi bir ortamdan gelinligimi de orada giyerek gule oynaya dugune gittim. Deneyimli ve cok yardimsever biri tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  42. Merhabalar, ben gelin makyajımı Neziha Ergun'a yaptırdım. Sabah çok erken saatlerde olmasına rağmen enerjisi ile düğün günüme güzel başlamamda katkısı oldu. Neziha Hanım ve ekibi kuaförüme geldiler ve ben çıkana kadar her an yanımdaydılar.Bütün gözlerin benim üstümde olduğu bu günde makyajı ile tam istediğim gibi görünmemi sağladı ne kadar teşekkür etsem azdır.Söylemeden edemeyeceğim kullandığı ürünlere göre cidden uygun fiyat kesinlikle öneriyorum :)

    YanıtlaSil
  43. Merhaba Anonymous3
    Neziha Ergun ile ne kadara anlaşmış oldunuz öğrenmemiz mümkün mü? Yorum yapanlar fiyat konusunda da bilgi verebilirse çok güzel olur diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  44. Türkiyenin en iyi makyözlerinden biri olarak gösterilen Ankaralı ünlü makyöz Pınar Aktaş yerli ve yabancı tv kanallarının program makyajlarını yapıyor. www.PINARAKTAS.com

    YanıtlaSil
  45. bence bu konunun en iyisi tunalıda bestekar sokakta best kuaför var birde tunus caddesinde lilium diye bi kuaför var.. Bence bu iki salon tartışmasız çok iyi.. Bana yakın olduğu için bu salonları kullanıyorum. sürekli gelinlerle karşılaşıyorum.. kuaförleride çok iyi makyözleri de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooooo lilium... benim eski salonum... bencede oradaki arkadaşlar bu konuda 10 numara.. Tartışmasız. Ankaranın en çok gelin başı yapan salonu Tercih edilmelerinin bir sebebi olmalı. Musa bey ve ibrahim bey ayrılmış. kendilerine bestekar sokakta best kuaför diye bi yer açmışlar.. Ama liliumun kalitesi tartışılmaz..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...