Başak'ın Mango çantası ve içindekiler

4/28/2010

SDC12340

SDC12348

Çantam:Mango.İçi bayağı geniş.

Cüzdanım:Mango.Çok seviyorum bu cüzdanımı sadece bunu kullanıyorum yıllardır.

Telefonum:Iphone.Hem müzik hem telefon hem fotoğraf makinesi hem de bazen içine film atıyorum sıkıldığımda izliyorum.

Hard Diskim:Samsung.Yanımdan ayırmıyorum.İçinde yüzlerce film,şarkı ve fotoğraflarım var.

Kulaklığım:Philips.İlk önce görünüşü hoşuma giiti ama kulakta zor duryo pişman oldum.Tavsiye etmem.

Gözlüğüm:Ray Ban Clubmaster.Yeni aldım.Uzun süre Wayfarer taktım.Ama herkeste olunca çok sıkıldım.Bunu aldım:)

Saatim:Diesel.Çoğunlukla evden takıp çıkıyorum ama ağır gelince hoop çantaya:)

Eldivenlerim:Mango.Yanları çapraz bağlı çok severek kullanıyorum.

Anahtarlığım:Datça dan hediye olarak geldi.

Parfümüm:YSL Parisienne.Şam gülü kokuyor.Harika.

El Kremim:Watsons.Çok ucuz ve güzel.Watsons ürünlerini zaten çok severim.
Makyaj çantam:Anneme hacdan gelmiş:)Görünce uçtum üstüne küçük siyah boncuklu olması cezbetti beni:)

Rimelim:Mac.Çok memnun değilim.

Siyah Kalemim:Maybelline.Yumuşak uçlu harika.

Allığım:Maybelline.Saatlerce kalıyo.Köpük ve rengi beyaz tenime çok yakışıyo.

Dudak Nemlendiricim:Nivea.Sanırım çantaların vazgeçilmezi:)

Rujum:Mabelline.Güzel ve doğal bi rengi var.

Islak Mendil ve Kağıt Mendil:Islak mendil Dalin olursa dayanılmaz oluyor benim için.Bebek kokan eller:)

Not Defteri ve Kalem

Kendi Yaptığım Bilekliğim

You Might Also Like

0 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...