Anja'nın Starcity Outlet Alışverişi

4/20/2010

En az güzellik sırları kadar (hatta daha bile çok), biz bayanların 'designer' olan her ucuz sırrı paylaşmamız ve yaymamız gerektiği taraftarıyım! Geçen perşembe günüde Avrupa yakasında, yeni açılmış olan çok güzel bir 'sır' keşfettim ve hemen paylaşmak istedim!! Atatürk Havalimanı'na 5 dk. uzaklıkta olan, Prada, Chloe, Dior, Jil Sander, Jimmy Choo, Miu Miu, Balenciaga hatta (1 adet gördüm fakat uygun numarası yoktu!) Louboutin markalarının (sayamadığım ama iç geçirdiğiniz tüm güzel markalar diyebilirim) bulunduğu Starcity Outlet'e gittim.İnternet'ten yol araştırması yaptıktan sonra, attım kendimi yollara!!

Açılış günü olmasına rağmen çok kalabalık değildi. Beymen'in outlet'inin yanı sıra (saydığım markalar Beymen'in içinde mevcut),Unitim'in bir adet mağazası bulunuyor, bu mağazanın içinde de Ralph Lauren, Manolo Blahnik(evet doğru okudunuz!!), Viviene Westwood gibi tasarımcıların ayakkabı ve giyim ürünleri mevcut. Ayrıca bebe, junk food gibi markalarda var!

Ben Starcity'e bir uğrayın derim. Sadece designer değil aynı zamanda Forever New, Kom, Mudo Concept, Yeşil ve İnci gibi mağazalarında outlet'leri var ve fiyatları çok uygun!

Şimdi gelelim aldığım parçalara;

Asagidaki True Religion kotu tam 106 tl.ye aldım (ki normalde kalın dikişlilerinin fiyatları sezona göre 450-650 tel'ye kadar çıkabiliyor!)

og-2

Diğer kot ise Citizens Of Humanity. Bu markaya bayılıyorum çünkü kesimleri çok güzel ve birazcık :) balıketiyseniz üzerinizde muhtesem duruyor! Fiyatı ise 266 tl.'den 76!!! Evet yanlış duymadınız, Zara'dan bile daha uygun tam 76 tl'ye düşmüş ve beden seçenekleri mevcut!

og-1

Son olarak ayakkabı bölümünden aldığım Jimmy Choo stilettolar ise 1.050 tl'den 322tl'ye düşmüş. Bu arada bir çok marka seçeneği var ayakkabılarda. Babetlerde mevcut isterseniz, hatta biraz vakit harcayarak daha ucuzunu bile bulabilirsiniz! Ayakkabi numaram 39 olduğu için haliyle daha az seçenek vardı fakat daha küçuk ya da büyük (40-41) numaralarda Gucci'nin geçen sezonki püsküllü espadrilleri bile vardı!!!

og-3
og-4

Herhangi bir sorunuz olursa seve seve yanıtlarım. Iyi alışverişler!!!

Anja

You Might Also Like

5 comments

  1. ayakkabılar cok guzel!!

    YanıtlaSil
  2. Ayakkabilar cidden muthis! Ekrana yapistim kaldim resmen (:

    YanıtlaSil
  3. burası neresi olaki? hangi şehirde? :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...